benyamin
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم .......
علـــــــــــــــــی
به سلامتی* اون پسری که وقتی* تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی*
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی ...
ronak
پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد
آرزوهای قشنگم واسه تو سهم کی شد
دلموشکستی و رفتی پی کار خـودت
اینا تقصیر توئه اون دل ِ بیمار خودت
دل ِ بیمار خودت….
خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میبـره
قلبـمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تـو آزادی
خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میبـــره
قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تــــو آزادی
میدونستم مزه ی عشقم دلتو میزنه
دل تو یه تیکه سنگه خب محاله بشکنه
تو رو دست کم گرفتــم که این شد آخرش
هنوزم خاطرت اینجاست بیابردار ببرش
بیا بردار ببرش….
خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میـــبره
قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تو آزادی
maryam
بارآخر من ورق را با دلم برُ می زنم
باردیگر حکم کنُ ، اما نه بي دل ... !!!
با دلت ،دل حكم كن !!
هركه دل دارد بيندازد وسط
تا همه دلهايشان را رو كنند
دل كه روي دل بيفتد ،عشق حاكم مي شود
پس به حكم عشق بازي ،اي دلا رو كن دلی
دل نداري برُ بزن انديشه را
حكم لازم ... !!!
دل سپردن ،دل گرفتن هردو لازم
maryam
ای کاش میفهمیدی ...!!!!!
آنکه برای بدست آوردن عشق و محبت
تنش را به تو می سپارد
فاحشه نیست... !!!
و آنکه برای به دنبال کشاندن تو
تنش را از تو دریغ می دارد
باکره نیست....!!!
maryam
قلب می دانی چیست ؟؟؟
خانه عشق و تلاطم ...!!!
مامن مهر وعطوفت
اما...!! قلب من بر باد است
نه از آن روی که مهرش همه را در برداشت
نگرانم که تورا در بازاربه دروغی زیبا
مفت و ارزان ببرند !!
بر دلت قفل بزن !!!
تا که هر نامردی به تو فرمان ندهد
ronak
سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم
همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت
تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن