یافتن پست: #عشق

benyamin
benyamin
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم .......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:45
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
به سلامتی* اون پسری که وقتی* تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی*
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی ...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:10
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خبر مرگ....


چه كسي خواهد ديد مردنم را بي تو؟

بي تو مردم،‌مردم!


گاه مي انديشم خبر مرگ مرا با تو چه كسي ميگويد؟


آن زمان كه خبر مرگ مرا مي شنوي

روي تو كاشكي مي ديدم!


شانه زدنت را بي قيد

و تكان دادن دستت كه مهم نيست زياد!

و تكان دادن سر را

كه عجيب! عاقبت مرد؟


افسوس...

كاشكي مي ديدم

من به خود مي گويم

چه كسي باور كرد جنگل جان مرا

آتش عشق تو خاكستر كرد!!!
حميد مصدق
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:00
+8
ronak
ronak
پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد
آرزوهای قشنگم واسه تو سهم کی شد
دلموشکستی و رفتی پی کار خـودت
اینا تقصیر توئه اون دل ِ بیمار خودت
دل ِ بیمار خودت….

خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میبـره
قلبـمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تـو آزادی

خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میبـــره
قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تــــو آزادی

میدونستم مزه ی عشقم دلتو میزنه
دل تو یه تیکه سنگه خب محاله بشکنه
تو رو دست کم گرفتــم که این شد آخرش
هنوزم خاطرت اینجاست بیابردار ببرش
بیا بردار ببرش….

خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره
یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میـــبره
قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی
من خودمم خسته شدم پاشو برو تو آزادی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:31
+8
maryam
maryam
بارآخر من ورق را با دلم برُ می زنم


باردیگر حکم کنُ ، اما نه بي دل ... !!!

با دلت ،‌دل حكم كن !!

هركه دل دارد بيندازد وسط

تا همه دلهايشان را رو كنند

دل كه روي دل بيفتد ،‌عشق حاكم مي شود

پس به حكم عشق بازي ،‌اي دلا رو كن دلی

دل نداري برُ بزن انديشه را

حكم لازم ... !!!

دل سپردن ،‌دل گرفتن هردو لازم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:07
+3
maryam
maryam
ای کاش میفهمیدی ...!!!!!


آنکه برای بدست آوردن عشق و محبت

تنش را به تو می سپارد

فاحشه نیست... !!!

و آنکه برای به دنبال کشاندن تو

تنش را از تو دریغ می دارد

باکره نیست....!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:04
+2
maryam
maryam
قلب می دانی چیست ؟؟؟

خانه عشق و تلاطم ...!!!

مامن مهر وعطوفت

اما...!! قلب من بر باد است

نه از آن روی که مهرش همه را در برداشت

نگرانم که تورا در بازاربه دروغی زیبا

مفت و ارزان ببرند !!

بر دلت قفل بزن !!!

تا که هر نامردی به تو فرمان ندهد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:57
+3
ronak
ronak
سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم

همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت

تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:52
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
صبر کن عشق زمین گیر شود بعد برو
یا دل ازدیدن تو سیر شود بعد برو
ای کبوتر به کجا؟ قدر دگر صبر بکن
آسمان پای پرت پیر شود بعد برو
نازنینم تو اگر گریه کنی بغض من نیز می شکند
خنده کن عشق زمین گیر شود بعد برو
یک نفر حسرت لبخند تو را میدارد
صبر کن گریه به زنجیر شود بعد برو
خواب دیدی شبی از راه سوارت آمد
باش ای نازنین خواب تو تعبیر شود بعد برو ...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:23
+7
*vorojak*
*vorojak*
زندگی زیباست اگر بگذارند...
چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند...
من از اظهار نظر های دلم فهمیدم/عشق هم صاحب فتواست اگر....{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:59
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ