ronak
به اِحســــــــاساتت بیاموز نَفـــــــس نکشد،
هــَـــــوای دلها آلـــــــوده است ..
اینــــــجا ...
فاصــــلـه یک عشــق با عشق بعدی یک نـَـخ سیـــــــگار است !
☺SAEED☻
به سلامتی اونایی که واسشون مثلآتیش چهارشنبه سوری بودیم،تو آتیش عشقشون سوختیم تا اونا از رومون بپرن و رد شن !!
قصۀ شیرین
مهرورزان ز زمان های کهن
هرگز از خویش نگفتند سخن
که در آنجا که تویی
برنیاید دگر آواز زِ من!
ما هم این رسم کهن را بسپاریم به یاد
هر چه میلِ دلِ دوست،
بپذیریم به جان؛
هر چه جز میلِ دلِ او،
بسپاریم به باد!
آه!، باز این دل سرگشتۀ من
یاد آن قصه شیرین افتاد:
بیستون بود و تمنای دو دوست.
آزمون بود و تماشای دو عشق.
در زمانی که چو کبک،
خنده می زد شیرین،
تیشه می زد فرهاد!
نه توان گفت به جانبازیِ فرهاد: افسوس،
نه توان کرد ز بیدردیِ شیرین فریاد.
کار شیرین به جهان شور بر انگیختن است!
عشق در جان کسی ریختن است!
کار فرهاد، برآوردن میلِ دلِ دوست
خواه با شاه درافتادن و گستاخ شدن
خواه با کوه درآویختن است.
رمز شیرینی این قصه کجاست؟
که نه تنها شیرین، بی نهایت زیباست
آن که آموخت به ما درس محبت می خواست:
جان چراغان کنی از عشق کسی
به امیدش ببری رنج بسی،
تبو تابی بُودَت هر نفسی.
به وصالی برسی یا نرسی!
سینه بی عشق مباد
(فریدون [!])
fatemeh
من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهي که بلغزد بر من من خودم بودم و يک حس غريب که به صد عشق و هوس مي ارزيد!!!
میترا خیلی خیلی خیلی شبیه سسک فابرگاس هستی((نمیدونم میشناسیش یا نه)) فکر کنم داداش 2قلوت بوده از بیمارستان دزدیدنش بردنش اسپانیا
1390/12/22 - 18:31chiiiiiiiiiiiiiiiiii? axesho dari?
1390/12/22 - 18:32