یافتن پست: #عشق

maryam
maryam
تا حالا دقت کردين وقتي پسرا ميرن حموم خوشگل ميشن ولي وقتي دخترا ميرن حموم زشت ميشن و سريع ميدون ميرن تو اتاقشون که کسي نبينتشون؟؟؟!!!؟!{-33-}
24 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:47
+4
Danial
Danial

وفادارى؟ ....... خدا بيامرزدش
صداقت؟ .... يادش گرامى
غيرت؟ ..... به احترامش يك لحظه سكوت
معرفت؟ ..... يابنده پاداش ميگيرد
......عشق؟ ..... از دم قسط..
واقــعـا به کـــجــا چــــنــیــــن شـــــتـــابـــــا ن؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:31
+3
Danial
Danial
این اشتباه من بود که کار های تو رو با یه "ش" اضافه می خوندم
تو به قلبم "عق " زدی و من اونو "عشق" می دیدم
تو برای دلم "ور" زدی و من اونو "شور" زدن دلت می دیدم
تو اراجیفت رو "عر" می زدی و من همه اونها رو"شعر" می دیدم.
تو ارزش یه "اه" رو هم نداشتی اما من تورو "شاه" می دیدم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:18
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
به عشق شماره 8 بزنيد لايك رو...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 11:00
+10
aB'Bas S
aB'Bas S
اگر کینه نبود؛

قلبها تمامی حجم خود را در اختیار عشق میگذاشتند.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 10:21
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
زندگی خوب و بد مختصریست...
و پر از احساس است
طعم خوبی دارد که کمی هم تلخ است

مثل یک فنجان چای...
و کنارش عشق است...
مثل یک حبه قند...
زندگی را با عشق نوش جان باید کرد..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 09:50
+2
Danial
Danial
عشق يعني خاطرات بي غبار دفتري از شعر و از عطر بهار عشق يعني يك تمنا , يك نياز زمزمه از عاشقي با سوز و ساز عشق يعني چشم خيس مست او زير باران دست تو در دست او
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 08:30
Danial
Danial
): ساز دهني ام را بي حضور تو به دهانم ميگذارم و سرخوش از عشقت نواي خاموش قلبم را مينوازم تا شايد نسيم صدايم را به تو برساند ....و باز تو را به ياد قلب سوخته ام بيندازد ................گرچه خيلي دير است اما هنوز هم چشم به راه جاده اي هستم كه از آن به آسمانها پيوستي و هيچ كبوتري خبر از برگشتنت نياورد .................و باز هم در كنار جاده بي حضور تو مي نوازم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 08:25
☺SAEED☻
☺SAEED☻
با تمام فقر هرگز محبت را گدايي مکن
و با تمام ثروت هرگز عشق را خريداري نکن..................
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 02:48
+1
ali rad
ali rad
نمی فهمم

وقتی به نماز می ایستم

من ، تو را می خوانم… ؟!

یا تو ، مرا می خوانی …. ؟!

فقط کاش که عشق مان دو طرفه باشد . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 00:24
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ