یافتن پست: #عشق

tamanna
tamanna
عطر زرد گل ياس رو نمي خوام

نمره ي بيست كلاسو نمي خوام

من فقط واسه چش تو جون مي دم

عاشقاي بي حواسو نمي خوام

من تو رو مي خوام اونارو نمي خوام

نفسم تويي هوارو نمي خوام

عشق رو نقطه ي جوشو نمي خوام

دوره گرد گل فروشو نمي خوام

اوني كه چشاش به رنگ عسله

مجنون خونه به دوشو نمي خوام

من تو رو مي خوام اونارو نمي خوام

نفسم تويي هوارو نمي خوام

من كسي با قد رعنا نمي خوام

چشاي درشت و گيرا نمي خوام

دوس دارم قايق سواري رو ، ولي

جز تو از هيچ كسي دريا نمي خوام

من تو رو مي خوام اونا رو نمي خوام

نفسم تويي هوارو نمي خوام

موهاي خيلي پريشون نمي خوام

آدم زيادي مجنون نمي خوام

مي دوني چشم منو گرفتي و

جز تو هيچي از خدامون نمي خوام

من تو رو مي خوام اونا رو نمي خوام

نفسم تويي هوا رو نمي خوام

چشم شرقي سياهو نمي خوام

صورتاي مثل ماهو نمي خوام

آخه وقتي تو تو فكر من باشي

حق دارم بگم گناهو نمي خوام

من تو رو مي خوام اونا رو نمي خوام

نفسم تويي هوا رو نمي خوام

حرفاي نقره اي رنگ رو نمي خوام

او دو تا چشم قشنگو نمي خوام

حتي اون كه بلده شكار كنه

صاحب تير و تفنگو نمي
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:29
+13
tamanna
tamanna
روز را خورشيد ميسازد و روزگار را ما! ما را دل ميسازد و دل را عشق و عشق را اشك ميسازد و اشك را باران ميسازد پس عاشقانه باش و بمون بشين بايست هر كاري ميخواي بكن فقط عاشق باران باش و باران را تنها نزارو باران هم تورا تهنا نميزاره!!!!!!!!!!!{-29-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:10
+11
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
قدِ تو به عشق نمیرسید
غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد، اما باز هم نرسید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:41
+3
sasan pool
sasan pool
كاش در دهكده عشق فراواني بود
توي بازار صداقت كمي ارزاني بود
كاش اگر گاه به هم كمي لطف ميكرديم
مختصر بود ولي ساده و پنهاني بود
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:36
+1
mah3a
mah3a
چهار شنبه سوری بیشتر با چی حال می کنی؟

1. پریدن از رو آتیش
2. نارنجک
3. یه مهمونی توپ با مخلفات
4. سیگارت ، کپسول ، بمبک ، فشفشه ، منور و چیزای بی خطر
5. یک بطری مشروب مست کنیم بریم دور دور
6. خونه که خالی میشه زنگ بزنم عشقم بیاد اینجا
7. اصلا حال بیرون رفتن ندارما
8. به تو چه فضول
9. برم بیرون فقط نگاه کنم همین
10. قاشق زنی
11. ککتل مولوتف
12. خونه ها که خالی میشه بریم دزدی
13. برم قبرستون
14. رقص دور آتیش
15. با رفیقا جمع شیم یه جا علف و تونی بزنیم نشه کنیم
16. بشینم خونه فیلم های کانالای جمهوری اسلامی ببینم
17. به درس و مشقم برسم
18. کپه مرگم و بزارم
19. سیم ظرف شویی آتیش بزنم بچرخونم
20. پس آرمانهای امام راحل چی میشه؟ [!] آمریکا ، [!] اسرائیل ، [!] منافق.
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:29
+7
sasan pool
sasan pool
خدا حافظ بروعشقم برو که وقت پروازه

برو که دیدن اشکات منو به گریه میندازه

نگاه کن آخر راهم نگاه کن آخر جادست

نمیشه بعد تو بوسید نمیشه بعد تو دل بست

منو تنها بذار اینجا تو این روزای بی لبخند

که باید بی تو پرپرشه که باید از نگات دل کند

حلالم کن اگه میری اگه دوری اگه دورم

اگه با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم

نگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم

که میدونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم

فدای عطر آغوشت برو که وقت پروازه

برو که بدرقه داره منو به گریه میندازه

برو عشقم خداحافظ برو تو گریه حلالم کن

خداحافظ برو اما عزیز من حلالم کن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:26
+2
Omid
Omid
مدتهاست مجازی میخندیم…
مجازی شادیم…
مجازی عاشق میشیم…
مجازی همدیگه رو دلداری میدیم…
امــــــا…………..
.
.
.
واقعی تنهاییم!
واقعی درد میکشیم!
واقعی از عشقهای مجازی لطمه میبینیم…..‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:18
+3
maryam
maryam
وقتی عشقت تنهات گذاشت … نگران خودت نباش که بدون اون چی کار کنی،شرمنده ی دلت باش که بهت اعتماد کرد !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:58
+1
maryam
maryam
آنقــدر مرا سرد کرد

از خودش .. از عشق ..کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام

آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد ..لیز می‌‌خوریــد...........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:51
+1
sasan pool
sasan pool
کاش از اول نبودي دلم برات تنگ نمي شد ... اون نگاه من به اون نگاه تو بند نمي شد ... کاش از اول نبودي چشام به چشمت نميخورد ... اگه عاشقت نبودم اين دل اينطور نمي مرد ... عشق پاکت رو سوزوندن ديگه عشقت مال من نيست ... گول حرفهاتم که خوردم تو دروغهاتم قشنگ نيست ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:37
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ