یافتن پست: #عشق

سحر
سحر
می دانی..؟
آدم های ِ ساده..
ساده هم عاشق می شوند..
ساده صبوری می کنند..
ساده عشق می وَرزَند..
ساده می مانند..
اما سَخت دِل می کنند..
آن وقت که دل ِ می کنند..
جان می دَهند..
آدم های ِ ساده.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 00:19
+3
behzad
behzad
وسعت عشق پسران چنان وسیع است که اگر عاشق دختری شوند

عاشق دوستانش نیز میشوند !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 23:48
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم ! همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 22:52
+6
Danial
Danial
همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند
روزگاریست همه عرض بدن می خواهند
عشق ها را همه با دور کمر می سنجند
آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند
خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد
عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 21:14
+2
Danial
Danial
راز اسم شما!!!

a = نعمت خدا
... b = عشق همه
... c = معصوم
... d = بااستعداد
e = خوب اما شکننده
f = احساسی برای دیگان
g = منطقی
h = ارام
i = مودب
j = لذت بردنی از زندگی
k = قابل عاشق شدن
l = بامزه
m = عالی
n = مغرور
o = ورزشکار
p = خنده رو
q = باحال
r = غیرقابل پیش بینی
s = بااحساس
t = خالص و حقیقی
u = سودمند و باهوش
v = عصبانی
w = بی خیال
x = نابغه
y = لذت بردنی
z = خوش مشرب
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 21:11
+3
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
آدما زياد عاشق ميشن، زياد هم شكست ميخورن، اما ميان اين عشق ها فقط يكبار دل آدم گير ميكند دلت كه گير كرد،شكست هم بخوري باز شكست نيست،دلدادگيست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 20:51
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته ...هر داغی یک روز سرد می شود ، اما هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 20:02
+5
ebrahim
ebrahim
"کوروش کبیر"

((من برای متنفر بودن از کسیکه از من متنفر است وقت ندارم
من گرفتار دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند))

"نیمه اسفندماه روز عشق و مهرورزی ایرانیان باستان "
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 19:19
+4
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
عشق احساس شگفت انگیزیست
درگیرش که شدی..یک گوسفند گربه صفت رو صدا میزنی جوجو !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 19:08
+3
mitra
mitra
از شمع سه چيز آموختم:
ايستاده بميرم,
بیصدا بميرم ,
بياد و برای عشق بمیرم...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 13:02
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ