یافتن پست: #عشق

عسل ایرانی
عسل ایرانی
مادر : داری چیکار میکنی پسرم ؟
پسر بچه 5 ساله : دارم واسه دوست دخترم نامه مینویسم
مادر : ولی تو که هنوز خوندن و نوشتن بلد نیستی
پسر بچه 5 ساله : اونم بلد نیست ، اصن تو چه میفهمی عشق یعنی چی ؟
:|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 19:42
+6
sasan pool
sasan pool
ببخش از چیز هایی که من نداشتم/تو عشق باسه تو کم گذاشتم
آخه لحظه ای من پر غم بود/بودم با تو خیلی کم بود
کاش میشد دنیا مال بود/تو زمین و آسمون مال من بود
قدرت خدا مال من بود/که نریو که نریو
باور می کردی که دستاتو میگیرم/یا خدا میشدم و دنیاتو میگیرم
یا انقدر در میزنم که /نه نمیتونم با کس دیگه ای بمیرم
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 19:11
+3
maryam
maryam
برو ......
من با خودم و دل شکسته ام کنار خواهم آمد .....
قانع کردن دلم بهتر است از تمنای عشق از تو و وجود یخ زده ات!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 17:56
+1
maryam
maryam
من نه عاشق بودمو نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من...
من خودم بودمو یک حس غریب که به صد عشقو هوس می ارزید...
من دنبال نگاهی بودم که مرا از پس آن سادگیم می فهمید...
********و خدا میداند سادگی از ته دل بستگیم پیدابود******** .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 17:36
+1
sasan pool
sasan pool
من نمیدونم چرا توی این 21 سال همه به من خیانت کردن.اون از فوتبال که اونجوری با من بازی شد بعد رفتم راگبی اون آشغال من و محروم کرد و نابودم کرد.اون هم از عشقم که خیانت کرد.کم کم معنی جدایی با معنی خیانت هم معنی شده.واقعا زندگی آشغالی هست به امید اینکه در سال جدید بمیرم به این آرزو که خیلی برام مهم هست برسم.{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-13-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 14:01
+2
sasan pool
sasan pool
شب ها که بغض میکنی/دنیا سکوت میکنه
زمان به صفر میرسه/زمین سقوط میکنه
شب ها که بغض میکنی /به مرز مرگ میرسم
به گریه کوچ میکنم/ببین چقدر بی کسم
دریایی از آرامشی/من طرحی از خروش رود
زیبا ترین شعر جهان/ چشمان غمگین تو بود
مشت کدوم ساعت شب/درگیر این سفر شدیم
چه دیر به هم رسیدیم به وقفه شکل هم شدیم
................................................................
یادش بخیر این آهنگ تقدیم به عشقم کرده بودم از حامی بود مثل همین شعر شده بودم ولی آخرش خیانت کرد و رفت.
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 13:25
+2
ronak
ronak
تو کجایی سهراب؟ آب را گل کردند !
چشم ها را بستند و چه با دل کردند...
وای سهراب کجایی آخر؟... زخم ها بر دل عاشق کردند خون به چشمان شقایق کردند !
تو کجایی سهراب؟ که همین نزدیکی عشق را دار زدند, همه جا سایه ی دیوار زدن !
وای سهراب دلم را کشتند...
.
.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 13:20
+4
امید
امید
اسپانیایی ها میگن :

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است !

ایتالیایی ها میگن:

عشق یعنی ترس از دست دادن تو !

ایرانی ها میگن :

"عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 13:03
+1
mehdi
mehdi
هی نگو با تو من عوض میشم،نگو میشه به عشق برگردم
جلـوی کی دروغ مـی بافی؟؟؟بچه من با تو زنــدگی کــرردم ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 12:29
+3
ramin
ramin
دعای خانم ها : خدایا به من عشق بده تا همسرم را دوست بدارم ؛ صبر بده تا تحملش كنم ؛ اما قدرت نده كه می زنم لهش می كنم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 00:52
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ