یافتن پست: #عشق

maryam
maryam
. آنقــدر مرا سرد کرد ؛ از خودش ..
از عشق ..
کــه حالا بــه جای دلبستن ، یخ بسته ام!
آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد ..
لیز می خوریــد ..!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 22:33
+4
sasan pool
sasan pool
...............آنقدر


به پای عشقت نشستم


که راه رفتن...


یادم رفت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 22:20
+2
ali rad
ali rad
آن كه آوازي از عشق بر لبان خود دارد ، نه هرگز متولد شده و نه هرگز مي ميرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 22:08
+3
mina
mina
شرم دارم که بگویم
زندگی، من هم هستم
به چه بهانه ای بگویم
و بخوانم
من که همه ی عمرم را به انکار عشق گذرانده ام
(باغبان)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 19:08
+10
-1
benyamin
benyamin
کاش خداوند هيچ وقت به کلمات غرور و عشق و دروغ فکر نميکر که تا هيچ وقت هيچ عاشقی به خاطر غرورش به عشقش دروغ بگه !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 18:30
+4
sasan pool
sasan pool
باز در دست تو دست دیگری است /باز هم دیدم که قولت سر سری است
اولش باور نمی کردم ولی/باورم شد رنگ تو خاکستری است
بعد از آن چشم تو دیگر هیز شد/سهم من از عشق تو ناچیز شد
التماسم کردی و گفتم برو/قلب من از کینه ات لبریز شد
ببین با من چه ها کردی/نمی خواهم که بر گردی
تو تنها لایق اون هرزه های مست و ولگردی
ساده با هر چشمکی دل باختی/هر شبی با یک نفر می ساختی
عاقبت تاوان هر بازیچه را با فدای پاکیت پرداختی
باز اضحار ندامت کرده ای/ از رفیق بد شکایت کرده ای
گریه ات بوی خیانت میدهد/دور شو دیگر تو عادت کرده ای
تقدیم به همه کسانیکه عشقشون هم هرزه بود و هم هرزه دل بود.چقدر من و امثال من ساده ایم زود گول می خوریم واقعا که.چه دورانی شده .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 14:00
sasan pool
sasan pool
ای کاش در چشم هایت تردید را دیده بودم

یا از همان روز اول از عشق ترسیده بودم

ای کاش آن شب که رفتم از آسمان گل بچینم

جای گل رز برایت پروانه ای چیده بودم

گل را به دست تو دادم حتی نگاهم نکردی

آن شب نمیدانی اما تا صبح لرزیده بودم

آن شب تو با خود نگفتی که بر سر من چه آمد

با خود نگفتی ز دستت من باز رنجیده بودم

انگار پی برده بودی دیوانه ات گشته ام من

تو عاشق من نبودی و دیر فهمیده بودم{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 13:40
behzad
behzad
پيرمرده به پيره زنه ميگه بيا مثل جوونيامون عشق بازي كنيم. بعد باهم تو پارك قرار ميذارن پيرمرده هرچي ميشينه پيرزنه نمياد. ميره خونه ميبينه پيرزنه بغض كرده ميگه چرا نيومدي؟- پيرزنه ميزنه زير گريه ميگه بابام نذاشت بيام!{-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 00:51
+6
ramin
ramin
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته

بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌

انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 00:36
+6
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
به سلامتیه نسل من که خسته شد از بس دزدکی بوسید…
دزدکی حرف زد…
دزدکی در آغوش گرفت…
دزدکی عشق بازی کرد…
دزدکی دوست داشت..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 23:34
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ