یافتن پست: #عشق

mah3a
mah3a
پروردگارا: به خواب دوستانم: آرامش به بیداریشان:آسایش به زندگیشان:عافیت به عشقشان: ثبات به مهرشان: وفا به عمرشان:عزت به رزقشان: برکت و به وجودشان صحت عطا بفرما(شکرانه اش با من)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:02
+6
mah3a
mah3a
ز استاد دينى پرسيدم عشق چيست؟ گفت حرام است.
از استاد هندسه پرسيدم عشق چيست؟ گفت نقطه اى كه حول نقطه ى قلب جوان ميگردد.
از استاد تاريخ پرسيدم عشق چيست؟ گفت سقوط سلسله ى قلب جوان.
از استاد زبان پرسيدم عشق چيست؟ گفت همپاي love است.
از استاد ادبيات پرسيدم عشق چيست؟ گفت محبت الهيات است.
از استاد علوم پرسيدم عشق چيست؟ گفت عشق تنها عنصري هست كه بدون اكسيژن مى سوزد.
از استاد رياضي پرسيدم عشق چيست؟ گفت عشق تنها عددى هست كه پايان ندارد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:58
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
وفاداری؟ خدا بیامرزدش …صداقت؟ یادش گرامی…غیرت؟ به احترامش یک لحظه سکوت…معرفت؟ یابنده پاداش میگیرد…عشق ؟ از دم قسط …واقعا به کجا چنین شتابان؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:53
+3
mah3a
mah3a
وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست
وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست
ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست
صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست
کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:47
+3
mah3a
mah3a
فقط تو نیستی که منو شکستی
فقط تو نیستی که باهام نموندی
تو این شب و روزای بی هیاهو
فقط تو نیستی که منو سوزوندی
من همیشه به هرکی دل سپردم
ازش فقط یه خاطره برام موند
این همه تنها شدن و شکستن
منو دیگه از هرچی عشقه ترسوند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 16:02
+2
mah3a
mah3a
زنها برای عاشق شدن به 3 چیز نیاز دارن:
1_اعتماد
2_محبت
----------
مهم تر از همه:
.
.
.

..

..
.
.
.
.

3_عشق و علاقه و صداقت و پول و کیف و کفش و ماشین و گل و خونه و در آمد بالا که ضامن گزینه 1 و 2 میشه:|
---
همچین زنان باحالی داره ایران
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 15:35
+1
ebrahim
ebrahim
عشق احساس شگفت انگیزیست .... درگیرش که شدی ؛ یک گربه ی گرگ صفت رو صدا میزنی جوجو ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 13:34
+4
sasan pool
sasan pool
برای اخرین بار خدا نگهدار
برو ولی خاطراتمو نگه دار
برو عزیز گریه نکن دلم میگیره
فقط بدون اینجا یکی برات میمیره
بعد تو عشق دیگه برای من حرومه
برو ولی بدون دیگه عمرم تمومه
برو فقط فکر نکنی کسی ندارم
هیچ موقع تنها نمیشم خدا رو دارم
به تو میگم یک کلمه
دوستت دارم یک عالمه
برو حرفات تو گوشمه
برو یادت تو دلمه
توی چشمام نگاه نکن
دست منو رها نکن
دیگه بسه گریه نکن
برای اخرین بار خدانگهدار ،خدانگهدار{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 10:04
+1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
دل خراش است كه عاشق به مرادش نرسد.......در پي عشق بسوزد و به يارش نرسد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 01:14
+3
mah3a
mah3a
چه کسی میگوید که گرانی شده است؟

دوره ی ارزانیست!

دل ربودن ارزان
... ... ...
دل شکستن ارزان

و دروغ از همه چیز ارزانتر!!!

قیمت عشق چقدر کم شده است

کمتر از آب روان

و چه تخفیف بزرگی خورده قیمت هر انسان!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 00:44
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ