یافتن پست: #عشق

arman
arman
خوشبخت ترین پسر کسی هست که اولین عشق یه دختر باشه و خوشبخترین دختر کسی هست که آخرین عشق یه پسر باشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 00:10
+6
sasan pool
sasan pool
بوسه یعنی لذت دلدادگی / لذت از شب لذت از دیوانگی
بوسه آغازی برای ما شدن / لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه آتش می زند بر جسم و جان / بوسه یعنی عشق من با من بمان . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 20:33
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
این بار دلم
نه براے آدمے ...
نه براے ملکے ...
نه براے عشقے ...
نه براے چیزے ...

که دلم براے خودم تنگ شده است
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 20:31
+3
sasan pool
sasan pool
عشق اونه که هرگز نگی متاسفم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 19:31
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
پسر : سلام عشقم

دختر : عزیییزم ؟!

پسر : بله بله ! من اینجام ، اس قبلیم نرسید؟ )

دختر : عزیزم؟میخوای منو بپیچونی ؟؟ i

پسر : نه عسلم! من که دارم جوابتو میدم! (

دختر : باشه ، این رابطه تمومه! دیگه زنگ نزن!

پسر : لعنتی ! برو به جهنم!!!!)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 15:13
+3
sasan pool
sasan pool
خب من دیگه باید برم حال و روزم خوش نیست.خیلی ناراحتم.برم سبک بشم.این هم آخرین مطلب امروز تا شب اگه زنده بودم بیام.این شعر من خیلی دوست دارم از حامی هست.
شبها که بغض می کنی دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه زمین سقوط می کنه

شبها که بغض می کنی به مرز مرگ می رسم

به گریه کوچ می کنم ببین چقدر بی کسم

دریایی از آرامشی من طرحی از خروش رود

زیباترین شعر جهان چشمای غمگین تو بود

ما از کدوم ساعت شب درگیر این تولدیم

که دیر به هم رسیدیم و بی وقفه شکل هم شدیم

تو که به غنچه کردن گلای باغچه دلخوشی

از عمق خاکستر شب چگونه شعله می کشی

فرصت بده گریه کنم که بی نهایت عاشقم

فکر گریز از شب و توفان این دقایقم

بگو کجای زندگیم گم شده بودی عشق من

که خاطرات من همه در تو خلاصه می شدن

شبها که بغض می کنی دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه زمین سقوط می کنه

شبها که بغض می کنی به مرز مرگ می رسم

به گریه کوچ می کنم ببین چقدر بی کسم
خدا نگهدارتون.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 12:52
+3
ronak
ronak
بارآخر،من ورق را با دلم بر ميزنم!
بار دیگر حكم كن!
اما نه بی دل!
با دلت،دل حكم كن!
حكم دل:
هر كه دل دارد بیاندازد وسط!
تا كه ما دلهایمان را رو كنیم!
دل كه روي دل بیافتاد، عشق حاكم میشود!
پس به حكم عشق بازي میكنیم!
این دل من!
رو بكن حالا دلت را...!
دل نداري؟
بر بزن اندیشه ات را...!
حكم لازم:دل گرفتن!
دل سپردن!
هر دو لازم!
عشق لازم!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 11:27
+5
ronak
ronak
ایـــن روزهــــا دلــــــم بــرای عشقــــــی دلتنگــــــــــ استـــــــــــــ
کـــه همــــــه روزهــــایـــم را بـــر بــــاد داد ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 11:24
+5
alireza
alireza
هر روز صبح که بیدار میشی یه چیزی همیشه میاد تو ذهنت ولتم نمیکنه حالا یا عشقته یا خاطره ای چیزیه امان از اون روزی که با یاد یه خاطره بد بیدار شی اونوقت دیگه حالتا به هم میریزه هم عصبی هستی هم ناراحت این عذاب وجدان لعنتی هم که ولکن نیست{-9-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 08:58
+3
mah3a
mah3a
عشق با لهجه شيرين شيرازي: دلوم ميخادبرم بالوي يه ي کوه بلندي از ته دلوم با تموم وجودوم با صدوي بلند جار بزنم دوست دارم ولي حوصلم نميشه
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 00:06
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ