یافتن پست: #فقط

☺SAEED☻
☺SAEED☻
تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست چون اون فقط وسوسسه ات میکنه تا اونی رو که داری از دست بدی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:49
+5
sasan pool
sasan pool
توی فیلم شب یلدا حامد به خودش میگفت دوستت دارم بانو دوستم داری بانو.دوست نداشت واقعیت قبول کنه که اون بر نمی گرده.ما آدم ها دوست نداریم با واقعیت ها کنار بیایم.به قول داریوش که میگه اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد/تا قیامت دل من گریه می خواد
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:48
+5
maryam
maryam
به سلامتی عاشقی که ضربه خورد ولی ضربه نزد... به سلامتی دلی که شکست اما نشکوند... به سلامتی پسری که دید عشقش با کس دیگست فقط ایستاد و در عین خشم گریست... به سلامتی شماره هایی که میدونیم خاموشنُ هی میگیریم... به سلامتی خدا که هر وقت تنها میشیم و میریم سمتش با آغوش باز قبولمون میکنه...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:58
+3
maryam
maryam
کاش خدا موبایل داشت... اون وقت الان که دلم گرفته و تنهام بهش اس ام اس می دادم می گفتم:"قربونت برم،فقط تویی که درک میکنی تنهایی یعنی چی.." اونم می گفت: "خودم پیشتم دیوووونه..."
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:54
+3
maryam
maryam
گفتی چشمها را باید شست ! شستم ولی..... گفتی جور دیگر باید دید! دیدم ولی..... گفتی زیر باران باید رفت رفتم ولی... او نه چشم های خیس و شسته ام را ،نه نگاه دیگرم را هیچکدام را ندید فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت : دیوانه ی باران زده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:47
+3
مهسا
مهسا
این روزها همه رفیق نیــــــــــمه راه شده اند

با این تفاوت که دلیل های رفتنشان را...

در بسته های شکیل و فانتزی با محـــــــــــــبت....

تقدیمت می کنند

شیـــــــــــــــــک ترینشان روی دلــــــــــــــــــــــــــــم مانده

" دوستت دارم... رهایت می کنم فقط به خاطر خودـــــــــــــــــــــت"
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:09
+6
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:42
+5
...::: M.E.H.D.I  :::...
...::: M.E.H.D.I :::...
{-7-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:50
+9
...::: M.E.H.D.I  :::...
...::: M.E.H.D.I :::...
فقط تو ایران...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:47
+12
آرزویم این است ...

نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آن که تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها میگردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه، که دلت می خواهد

سال نو بر همه مبارک
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:39
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ