یافتن پست: #فقط

mina
mina
بار اول با معذرت خواهی
بار دوم با گریه
بار سوم با ریختن غرورت نگهش داری !
ولی بار چهارم...
دیگه نه میشه و نه باید کاری بکنی!
... چون حتی اگه بمونه باز موقتیه !
یعنی کسی که دلش با تو نباشه و بخواد بره...میره!
بفهــــــــــم ! پس فقط برو کنار و بهش بگو : خـــــــداحــافظ .
بیشترش دیگه نمی‌ارزه باور کن
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 11:28
+9
سحر
سحر
اونی که مدعی بود عاشقته

هیچ غلطی نکرد

دیگه چه برسه به اونی که میگه فقط دوستیه ساده . . . . !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 01:20
+3
mitra
mitra
ادمی اگر فقط بخواهد خوشبخت باشد به زودی موفق میگردد ولی او می خواهد خوشبخت تر از دیگران باشد و این مشگل است زیرا او دیگران را خوشبخت تر از انچه هستند تصور میکند . مونتسکیو
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 00:48
+6
mina_z
mina_z
فقط یه ایرانی میتونه ساعت مچی ببنده رو دستش بعد اگه بهش بگی ساعت چنده؟ موبایلشو در بیاره و ساعت رو اعلام کنه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 22:07
+8
tamanna
tamanna
عطر زرد گل ياس رو نمي خوام

نمره ي بيست كلاسو نمي خوام

من فقط واسه چش تو جون مي دم

عاشقاي بي حواسو نمي خوام

من تو رو مي خوام اونارو نمي خوام

نفسم تويي هوارو نمي خوام

عشق رو نقطه ي جوشو نمي خوام

دوره گرد گل فروشو نمي خوام

اوني كه چشاش به رنگ عسله

مجنون خونه به دوشو نمي خوام

من تو رو مي خوام اونارو نمي خوام

نفسم تويي هوارو نمي خوام

من كسي با قد رعنا نمي خوام

چشاي درشت و گيرا نمي خوام

دوس دارم قايق سواري رو ، ولي

جز تو از هيچ كسي دريا نمي خوام

من تو رو مي خوام اونا رو نمي خوام

نفسم تويي هوارو نمي خوام

موهاي خيلي پريشون نمي خوام

آدم زيادي مجنون نمي خوام

مي دوني چشم منو گرفتي و

جز تو هيچي از خدامون نمي خوام

من تو رو مي خوام اونا رو نمي خوام

نفسم تويي هوا رو نمي خوام

چشم شرقي سياهو نمي خوام

صورتاي مثل ماهو نمي خوام

آخه وقتي تو تو فكر من باشي

حق دارم بگم گناهو نمي خوام

من تو رو مي خوام اونا رو نمي خوام

نفسم تويي هوا رو نمي خوام

حرفاي نقره اي رنگ رو نمي خوام

او دو تا چشم قشنگو نمي خوام

حتي اون كه بلده شكار كنه

صاحب تير و تفنگو نمي
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:29
+13
tamanna
tamanna
روز را خورشيد ميسازد و روزگار را ما! ما را دل ميسازد و دل را عشق و عشق را اشك ميسازد و اشك را باران ميسازد پس عاشقانه باش و بمون بشين بايست هر كاري ميخواي بكن فقط عاشق باران باش و باران را تنها نزارو باران هم تورا تهنا نميزاره!!!!!!!!!!!{-29-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:10
+11
mitra
mitra
گاهی دوست دارم بدون پک زدن، فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد
شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من...
شاید آخر قانع شدم!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:37
+4
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت ، كه تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد...كه وقتی تو اوج تنهایی هستی ، با چشماش بهت بگه : هستم تا ته تهش ! هستی ?
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:35
+4
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
مرد هر چقدرم که مغرور باشه ...
خشن و محکم و سخت باشه ...
بازم یه وقتایی که ناراحته و یه مشکلی براش پیش میاد
انگار فقط یه زن میتونه با نوازش و صدای گرمش آرومش کنه
سلامتی همه زنا و دخترا ...
که بعضی وقتا یه حس ارامشیو به مرد میدن
که هیچ مردی نمیتونه به زن بده
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:14
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
گاهی فقط بوی یک عطر ، یک تشابه اسم برای چند لحظه باعث میشه دقیقاً احساس کنی که قلبت داره از تو سینت کنده میشه.....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:54
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ