reza
خوبی بادبادک اینه که میدونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده ولی بازم تو آسمون میرقصه و میخنده
سحر
هرگز نمی شکنم...
فقط گاهی...
مچاله می شوم...
ali rad
بعضی آدمها باران را احساس میکنند
بقیه فقط خیس میشوند . . .
ebrahim
قابل توجه بجه های سایت(اونایی که ایرانسل دارن)
اسم کسیو که دوست دارین به 81332 اس ام اس کنید حالشو ببرید.....فقط خزش نکنید
ali rad
فقط کار جووونای ایرونی میتونه باشه
ebrahim
ذش فخ ئشد یشق قخخاث فشذهشف حثداشدشئ
.
.
.
.
سخنی گهربار از دکتر علی شریعتی فقط بنده خدا یادش رفته بود Alt+Shift رو بزنه ...
سحر
اگه میخواى یكــــــیو از دست بــدى.
.
.
.
.
.
.
فقط كــافـیـه دوســـــــــــتـش داشـته باشـى
هــــــــــــــــــمـیـن كـــــــــافـیـه .. .. .. !!!!!!
☺SAEED☻
آقا یه روز بیاین سر یه ساعت خاص فقط راجع به نماز و قران و اینا مودبانه استاتوس و کامنت بزارین من خانوادمو بیارم تو پیج واسه بازدید...
Nice
1390/12/12 - 16:54 ( لايک توسط 1 کاربر )