یافتن پست: #فقط

reza
reza
خوبی بادبادک اینه که می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 16:19
+4
سحر
سحر
هرگز نمی شکنم...
فقط گاهی...
مچاله می شوم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 14:18
+5
نیوشا
نیوشا
دیگر نمی گویم گشتم نبــــود نگرد نیست ! بگذار صادقانه بگویم گشتیم ! اتفاقابود ! فقط مال ما نبود ! شما بگردید ! لابد مال شماست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 13:12
+9
ali rad
ali rad
بعضی آدم‌ها باران را احساس می‌کنند

بقیه فقط خیس می‌شوند . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 00:19
+6
ebrahim
ebrahim
قابل توجه بجه های سایت(اونایی که ایرانسل دارن)
اسم کسیو که دوست دارین به 81332 اس ام اس کنید حالشو ببرید.....فقط خزش نکنید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 20:39
+4
ali rad
ali rad
فقط کار جووونای ایرونی میتونه باشه
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 20:19
+6
ebrahim
ebrahim
ذش فخ ئشد یشق قخخاث فشذهشف حثداشدشئ
.
.
.
.
سخنی گهربار از دکتر علی شریعتی فقط بنده خدا یادش رفته بود Alt+Shift رو بزنه ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 20:02
+6
سحر
سحر
اگه میخواى یكــــــیو از دست بــدى.
.
.
.
.
.
.
فقط كــافـیـه دوســـــــــــتـش داشـته باشـى
هــــــــــــــــــمـیـن كـــــــــافـیـه .. .. .. !!!!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:36
+9
sasan pool
sasan pool
وقتی گوشی یک دختر جا میمونه!!!!

‫گوشیمو تو ماشین بابام جا گذاشتم از خونه براش زنگ زدم بهش میگم:
- گوشیم تو ماشینت جا مونده
+ میدونم
- زنگ خورد جواب ندیاااا !
+ اخه مگه من بیکارم جواب زنگ گوشی تورو بدم
- خب حالا چرا عصبانی میشه ، کسی زنگ نزد؟
+ نه فقط نازی اس داد گفت غروب میاد دنبالت برین بیرون گفتم وقت نداری سرت شلوغه
- :o واسه چی اینو گفتی ؟ :|
+ چون قبلش به نسترن قول دادم برین خرید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:46
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
آقا یه روز بیاین سر یه ساعت خاص فقط راجع به نماز و قران و اینا مودبانه استاتوس و کامنت بزارین من خانوادمو بیارم تو پیج واسه بازدید...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:44
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ