یافتن پست: #فقط

☺SAEED☻
☺SAEED☻
جز شاهنامه که آخرش خوشه ،،،
همه چی همیشه فقط اولش خوشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 19:55
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
همیشه در ریاضیات ضعیف بودم
سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو ،
شد فقط من .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 19:34
+4
sasan pool
sasan pool
سنجاقک به خرس قطبی گفت: دوستت دارم...!
خرس قطبی گفت: الان وقت خواب زمستانی ست، بعدا در این مورد با هم حرف میزنیم! خرس قطبی به خواب زمستانی فرو رفت، ولی هیچ وقت نفهمید که عمر سنجاقک فقط 3 روز است...!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:12
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
لازم نیست منزوی باشی تا همه ی دعوت ها رو رد کنی،فقط کافیه جورابت سوراخ باشه !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:32
+4
ronak
ronak
برگرد عشق من...
طاقت دوربودنت را ندارم...
حتی نوشتن واژه ها برای دلم تنگ شده هم سخت شده...
تو نباشی یعنی تنهایی...
برگرد عشق من...
در این دنیای پردرد و غم فقط بودن تو نفس کشیدنم را امتداد داده...
وقتی حس میکنم دور شدی آرزوی مرگ دیگر آرزو نیست...
برگرد عشق من...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:25
+3
mina_z
mina_z
فقط برای خودم هستم...!!!!!!!!!!
من..؟!
چه دوحرفیه وسوسه انگیزیست.....
این من.......! نه زیبایم ، نه مهـربانم....نه عـاشق و نه محتاج نگاهی...!
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست....
... فقط برای خودم هستم...خوده خودم ! مال خودم ! صبورم و عجول!!
سنگین...سرگردان...مغرور...قـانع....با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد!!!
و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی ؛ هیچ ندارم

راهت را بگیــر و بـــــــرو

حوالی ما توقف ممنــــوع است.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:06
+10
mina_z
mina_z
پسر : عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده .
دختر : از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــــگ بووووووود ...!
پسر : اون که 100% ... هیکلت همیشه قشنگ بوده ..اصلا من هیکلت رو روز اول دیدم خیلی خوشم اومد ...!
دختر : یعنی به خاطر هیکلم فقط با من دوست شدی :( ؟خیلی هیــــــــــــــزی ..!!!!
پسر : نه عزیزم ، عاشق اخلاقت شدم که باهات دوست شدم ..هیکلت واسم مهم نبود
... دختر : یعنی چی ؟! پس این همه ورزش میرم برای کی میرم ؟! هیکلم برات مهم نیست ؟!!
پسر : عزیزم ، موقع دوست شدن مهم نبود ، الان که هست ..!
دختر : یعنی الان نرَم ورزش برات بی اهمیت میشم ؟!!
پسر : فدات بشم ، همه چیزت ، تمام وجودت ، همه خصوصیاتت برام مهمه
دختر : یعنی باید همه خصوصیات خوب رو داشته باشم که باهام باشی ؟!!!
پسر :| :| :|
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:32
+9
-1
amirreza
amirreza
سیاستمدار آدم‌ها را به دو دسته تقسیم می‌کند: ابزار و دشمن. یعنی فقط یک طبقه را می‌شناسند و آن هم دشمن است. فریدریش ویلهلم نیچه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:53
+4
amirreza
amirreza
230- آخر ساعت درس يك دانشجوي دوره دكتراي نروژي ، سوالي مطرح كرد : استاد،شما كه از جهان سوم مي آييد،جهان سوم كجاست ؟؟ فقط چند دقيقه به آخر كلاس مانده بود.من در جواب مطلبي را في البداهه گفتم كه روز به روز بيشتر به آن اعتقاد پيدا مي كنم. به آن دانشجو گفتم: جهان سوم جايي است كه هر كس بخواهد مملكتش را آباد كند،خانه اش خراب مي شود و هر كس كه بخواهد خانه اش آباد باشد بايد در تخريب مملكتش بكوشد- پروفسور محمود حسابي
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:47
+4
sasan pool
sasan pool
حالا که رفته ای

بهانه ی خوبی است

شب

سکوت

کویر

فقط صدای این هق هق را کم کنید ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:10
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ