یافتن پست: #فقط

mah3a
mah3a
فقط يک ايرانی ميتونه با بوق ماشين هم سلام کنه،هم خداحافظی،هم فحش بده و هم تشکر کنه :)))))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:35
+4
mah3a
mah3a
پسر : عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده .
دختر : از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــــگ بووووووود ...!
پسر : اون که 100% ... هیکلت همیشه قشنگ بوده ..اصلا من هیکلت رو روز اول دیدم خیلی خوشم اومد ...!
دختر : یعنی به خاطر هیکلم فقط با من دوست شدی :( ؟خیلی هیــــــــــــــزی ..!!!!
پسر : نه عزیزم ، عاشق اخلاقت شدم که باهات دوست شدم ..هیکلت واسم مهم نبود
دختر : یعنی چی ؟! پس این همه ورزش میرم برای کی میرم ؟! هیکلم برات مهم نیست ؟!!
پسر : عزیزم ، موقع دوست شدن مهم نبود ، الان که هست ..!
دختر : یعنی الان نرَم ورزش برات بی اهمیت میشم ؟!!
پسر : فدات بشم ، همه چیزت ، تمام وجودت ، همه خصوصیاتت برام مهمه
دختر : یعنی باید همه خصوصیات خوب رو داشته باشم که باهام باشی ؟!!!
پسر :|
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:24
+3
شاهین
شاهین
دﻭ ﺧﺼﻮﺻﯿﺖ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ
ﺑﺎﻧﻮﺍﻥ ﺩﯾﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ
۱–ﺭﺍﻩ ﻧﻤﯿﺮﻥ!
۲–ﺭﺍﻩ ﻧﻤﯿﺪﻥ
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:38
+1
mah3a
mah3a
غضنفر و زنش داشتن با هم دعوا می کردند، غضنفر می گه: من فقط به خاطر این
که بابات پولدار بود باهات ازدواج کردم. زنش می گه: باز تو یه دلیلی
داشتی، من بدبخت چی؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:34
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در MEETING S
هیچکدومتون پایه نیسین.....فقط الکی میگییییین.10 نفر گفتن میان الان یکیم نیسش
11 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 22:44
+3
ashkan
ashkan
هر کاری می کردن غضنفر رو از زیر آوار زلزله بیرون بیارن نمی گذاشته

فقط هی داد میزده من کاری نکردم بابا ، فقط سیفونو کشیدم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 22:11
+5
parham
parham
love L ( living with happiness)





(زندگی با شادی)





O (only with him/her)





(فقط با او)





V ( value of manakind)





( ارزش بشرییت)





E ( energy of life)





( انرژی زندگی)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 21:23
+4
parham
parham
عشق نمی پرسه تو کی هستي؟ عشق فقط ميگه: تو ماله منی . عشق نمی پرسه اهل کجايي؟ فقط ميگه: توی قلب من زندگی می کنی .عشق نمی پرسه چه کار می کني؟ فقط ميگه: باعث می شی قلب من به ضربان بيفته . عشق نمی پرسه چرا دور هستي؟ فقط ميگه: هميشه با منی . عشق نمی پرسه دوستم داري؟ فقط ميگه: دوستت دارم .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 21:21
+5
sasan pool
sasan pool
چه زیباست.عشق پاک فقط مال حیوانات است نه انسان.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 19:21
+2
mitra
mitra
به سلامتی اونی که تا آخر عمر از قلبت بیرون نمیره،
ولی مجبوری از زندگیت
بندازیش بیرون !
فقط اونایی که سرشون اومده میفمن من چی میگم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 18:38
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ