یافتن پست: #فقط

mah3a
mah3a
فقط یه ایرانی میتونه ماشین خودشو با ریموت قفل کنه, ولی بعدش 4 تا دستگیره رو امتحان کنه که ببیــنـه قفل شده یا نه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:23
+2
mohsen
mohsen
یه مدل سیبیل داریم بهش میگیم سیبیل دخترونه . که فقط با مقنعه ست میشه ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:18
+11
امیرحسین
امیرحسین
فقط يک ايرانی ميتونه با بوق ماشين هم سلام کنه،هم خداحافظی،

هم فحش بده و هم تشکر کنه... !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 20:11
+9
mah3a
mah3a
عشق دردیست که فقط سه دارو دارد: گرسنگی ، انتظار ، انتحار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:46
+5
نیوشا
نیوشا
میخوام بدونم کسی وقتی مگس میشینه رو صفحه مانیتور ، سعی میکنه با ماوس بترسونتش؟ یا فقط من اینطوریم ؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 17:28
+8
parham
parham
جونم عکس حرکتو فقط داشته باش!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 16:34
+7
ali rad
ali rad
زمیــــــــــــــــــــــــــــن!


خمیازه ای بکش به زیرٍ پایِ من


فقط همین......!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:52
+4
ali rad
ali rad
یک غریبه می خواهم


بیاید بنشیند فقط سکوت کند


و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم...


تا کمی کم شود این همه بار ...


بعد بلند شود و برود


انگار نه انگار...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:37
+1
شاهین
شاهین
گاهی برات مهم نیست فلانی چی نوشته ،
ناخودآگاه تا اسمشو میبینی لایک میزنی ، چون اون آدمو دوست داری.
انگار با لایکت میخوای بهش بگی که :
ببین تو هر چی میخوای بنویس، ولی فقط باش…
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:33
+3
ali rad
ali rad
این قصه...


از ابتدا به سر آمده بود


فقط این میان کلاغی آواره شد !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:29
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ