mah3a
فقط یه ایرانی میتونه ماشین خودشو با ریموت قفل کنه, ولی بعدش 4 تا دستگیره رو امتحان کنه که ببیــنـه قفل شده یا نه!
امیرحسین
فقط يک ايرانی ميتونه با بوق ماشين هم سلام کنه،هم خداحافظی،
هم فحش بده و هم تشکر کنه... !
mah3a
عشق دردیست که فقط سه دارو دارد: گرسنگی ، انتظار ، انتحار
نیوشا
میخوام بدونم کسی وقتی مگس میشینه رو صفحه مانیتور ، سعی میکنه با ماوس بترسونتش؟ یا فقط من اینطوریم ؟
parham
جونم عکس حرکتو فقط داشته باش!!!
ali rad
زمیــــــــــــــــــــــــــــن!
خمیازه ای بکش به زیرٍ پایِ من
فقط همین......!!!
ali rad
یک غریبه می خواهم
بیاید بنشیند فقط سکوت کند
و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم...
تا کمی کم شود این همه بار ...
بعد بلند شود و برود
انگار نه انگار...
شاهین
گاهی برات مهم نیست فلانی چی نوشته ،
ناخودآگاه تا اسمشو میبینی لایک میزنی ، چون اون آدمو دوست داری.
انگار با لایکت میخوای بهش بگی که :
ببین تو هر چی میخوای بنویس، ولی فقط باش…
ali rad
این قصه...
از ابتدا به سر آمده بود
فقط این میان کلاغی آواره شد !!