یافتن پست: #فقط

حمید
حمید
بگذار قلم را به غزل بسپارم شاید گره ای باز شود از کارم/// پرسید: مگر تو هم غزل می گوئی؟ گفتم: په نه په! فقط رباعی دارم {-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:27
+7
سحر
سحر
آیا میدانید.

.

.

.

.

.

.

فقط یه آرایشگر زنِ ایرانی می تونه
درآمدی معادل یک فوق تخصص جراحی رو داشته باشه∙
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:21
+3
alireza
alireza
ما فقیر نیستیم فقط مجبوریم لباس های پارسال را به اندازه امسال دوست بداریم {-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 12:59
+5
sahar
sahar
وقتی که عاشقم شدی پاییز بود و خنک بود
تو آسمون آرزوت هزار تا بادبادک بود
تنگ بلوری دلت درست مثل دل من
کلی لبش پریده بود همش پره ترک بود
وقتی که عاشقم شدی چیزی ازم نخواستی
توقعت فقط یه کم نوازش و کمک بود
چه روزا که با هم دیگه مسابقه می ذاشتیم
که رو گل کدوممون قایق شاپرک بود ؟
تقویم که از روزا گذشت دلم یه جوری لرزید
راستش دلم خونه ی تردید و هراس و شک بود
دیگه نه از تو خبری بود ،‌ نه از آرزوهات
قحطی مژده و روزای خوش و قاصدک بود
یادم میاد روزی رو که هوا گرفته بود و
اشکای سرخ آسمون آروم و نم نمک بود
تو در جواب پرسشم فقط همینو گفتی
عاشقیمون یه بازی شاید ،‌ یه الک دولک بود
نه باورم نمی شه که تو اینو گفته باشی
کسی که تا دیروز برام تو کل دنیا تک بود
قصه ی با تو بودن و می شه فقط یه جور گفت
کسی که رو زخمای قلب من مثل نمک بود................

نمی بخشمت............................
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 10:33
+7
sahar
sahar
میخواهی بروی؟

خب برو...

انتظار مرا وحشتی نیست

شبهای بی قراری را هیچ وقت پایانی نخواهد بود

برو...

برای چه ایستاده ایی؟

به جان سپردن كدامین احساس لبخند میزنی؟

برو..

تردید نكن

نفس های آخر است

نترس برو...

احساسم اگر نمیرد ..بی شك ما بقی روزهای بودنش را بر روی صندلی چرخدار بی تفاوتی خواهد نشست

برو...

یك احساس فلج تهدیدی برای رفتنت نخواهد بود

پس راحت برو

مسافری در راه انتظارت را میكشد

طفلك چه میداند كه روحش سلاخی خواهد شد

برو...

فقط برو.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 10:31
+4
حمید
حمید
در SMS
همیشه در ریاضیات ضعیف بودم



نمیدونم چطوری



من+تو شد



فقط من!{-6-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 23:15
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
از يه ني ني مي پرسن عشق يعني چي؟ ميگه: عش يعني بزالي کسي که دوسس دالي از پفکت بوخله اما فقط توتا{-41-}{-44-}{-37-}{-32-}{-49-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 19:13
+12
amirreza
amirreza
اگر فقط یکبار حضور خدا را بپذیرید،هرگز به ضرورت دعا و نیایش شک نخواهید کرد .>ماهاتما گاندی<
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 16:41
mah3a
mah3a
هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم
بگم فقط مال منی به تو جسارت بکنم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 15:29
+3
parham
parham
سوال امتحانی حیف نون: احمد شاه قاجار را فقط نام ببرید!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 14:44
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ