یافتن پست: #فقط

ronak
ronak
باورت نمیشه سوپ جنین هست؟؟ این عکس هارو ببینین |:
هرکس فحشی چیزی داره راحت باشه ...
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 14:47
+6
parham
parham
بچه ها یکم بی تر بیتی ببخشید فقط برا خنده
شکارچی قزوینی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 13:31
+3
حمید
حمید
تا حالا دقت کردی… مغز انسان پر کارترین جای بدنه ۲۴ ساعت در ۳۶۵ روز سال و کار میکنه فقط وقتی متوقف میشه که ما وارد سالن امتحانات میشیم …{-29-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:15
+2
امیرحسین
امیرحسین
روزی بیل گیتس به رستورانی میره و بعد از تموم شدن غذاش ۲ دلار به گارسون
پاداش میده.
گارسون تعجب میکنه و میگه جناب گیتس، پسر شما دیروز به همین رستوران اومد
و ۱۰۰ دلار به من پاداش داد، شما فقط ۲ دلار پاداش دادین!
بیل گیتس: باباي اون پسره یک بیلیونره ولي باباي من يه كشاورزه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 00:32
+8
حمید
حمید
اونایی که لایک نمیزنن بخونن
الهی اسب ابی گازتون بگیره. الهی سر جلسه امتحان خودکارتون تموم شه

هیچ کس بهتون نده
الهی تیم مورد علاقتون دقیقه نود و چهار گل بخوره . الهی وقتی منتظر فیلم مورد علاقتون هستید برق بره الهی سر سفره عقد عروس خانوم بهتون جواب نه بده.الهی جلو مدرسه دخترونه بخورید زمین.... {-34-}{-34-}{-34-}{-34-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:16
+1
مهسا
مهسا
دلتنگی فقط یک اسم مستعار است برای تمام حس هایی که اسمشان را نمی دانیم و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:49
+6
مهسا
مهسا
افسوس ..! که خیلی ها دیگه زندگی نمی کنند ، فقط ادامه میدن ..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:13
+4
mehdi
mehdi
پسر بچه 8 ساله در حالي که مگس کش تو دستش بود و خيره شده بود به مگسهايي که رو شيشه پنجره در حال جفتگيري بودند از مادرش پرسيد ؟
مامان مگس نر داريم ؟
مادرش که تو آشپزخونه مشغول آشپزي بود جواب داد :
آره پسرم مگس نر هم داريم....
پسر بچه بعد از چند لحظه دوباره پرسيد :
... ... ... مامان مگس ماده هم داريم ؟
مادر در حالي که پيش خودش سوال بعدي پسرش رو تصور ميکرد جواب داد:
نه پسرم فقط مگس نر داريم.....
پسر بچه با عصابيت مگس کش رو کوبيد رو مگسهاي روي شيشه و گفت :
کونيا!!!!!
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 15:51
+8
امید
امید
فرق طوفان و نسيم فقط در نوع برخورد آنها است.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 15:38
+6
ronak
ronak
اگه زنها دنیا رو می‌گردوندن

هیچ جنگی وجود نداشت !

فقط چندتا کشور باهم قهر بودن و حرف نمی‌زدن !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:09
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ