یافتن پست: #فقط

حمید
حمید
در SMS
اگه زنها دنیا رو می‌گردوندن هیچ جنگی وجود نداشت !
فقط چندتا کشور لوس بودن که باهم قهر بودن و از هم غیبت می کردن و با هم حرف نمی زدن...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 17:21
+8
مهسا
مهسا
سعی نکن متفاوت باشی،فقط خوب باش.این روزها خوب بودن به اندازه کافی متفاوته
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:23
+7
مهسا
مهسا
روز قیامت خدا به مردا میگه: اونایی که زن ذلیل بودن سمت چپ بقیه سمت راست. همه میرن سمت چپ فقط یکی نمیره. خدا بهش میگه چرا تو نرفتی اونور؟ میگه: خانومم گفته اینجا وایسا{-2-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:14
+9
مهسا
مهسا
بدترین لحظه اینه که وسط بحث متوجه بشى حق باطرف مقابلته وتوفقط رسما دارى زرمیزنى{-3-}{-5-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:08
+7
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
کلّ ِ دنیا را هم که داشته باشی...
باز هم دلت میخواهد ، بعضی وقتها...
فقط بعضی وقتها...
اصلا\" برای ِ یک لحظه هم که شده، همه ی دنیای ِ یک \"نفــر\" باشی!!!
{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:03
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
همیشه در ریاضیات ضعیف بودم ، سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من !

{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:47
+1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
برای دوست داشتن وقت لازم است

اما برای نفرت گاهی فقط یک حادثه یا یک ثانیه کافی است . . .{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:20
+2
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
حواستان باشد

شهابی که از زندگیتان میگذرد ، ممکنه فقط یه کرم شبتاب بزرگ باشد . . .
{-50-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:02
+3
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
خوبما!!!! هیچیم نیســـــــــــــــت!!!
فقط نفسم از صبح تنگ میشه یهــــــــــــــو!! بعدشم قلبم تیر میکشه!!
خوبم درکل!!!! هیچیم نیست!!!
...
(خود خودم){-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 13:35
+1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
هرگز درباره چیزی نگو [ آن را ] از دست داده ام، بلکه فقط بگو آن را پس داده ام{-27-}{-27-}{-27-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 12:15
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ