یافتن پست: #فقط

پاراگلایدر
پاراگلایدر
این روزها داستانهای محبوبم آنهایی است که هیچ جور روی پرده سینما جای نمی گیرد. انگار آنقدر بزرگ و عمیق است که در هیچ پرده ای ، هیچ فکری، هیچ تخیلی جا نمی گیرد. یک شخصیت مستقل خاص دارد برای خودش. این روزها . فقط کلمه . فقط فکر. نه موسیقی هست نه اشک نه نگاه. فقط این کلماتند که توی ذهنت نقش می بندند تا داستان تو را باز بگویند. داستانی که فقط خاص توی خواننده است. کسی هست بتواند مسخ را بر روی پرده بیاورد؟ کسی هست خشم و هیاهو را بسازد آن طور که فالکنر تو را منقلب می کند؟ اصلا کسی را توان این هست که صد سال تنهایی را بر روی پرده سینما ببیند؟ ولی من هنوز سینما را دوست دارم. هنوز ساعت۵ صبح بیدار می شوم و در شور برنده شدن "جدایی نادر از سیمین" بالا و پایین می پرم و برای پیمان معادی عزیز ذوق می کنم. هنوز موسیقی فیلمهاست که توی ذهنم می ماند و نگاه خاص آن لحظه عاشقی. هنوز دوست دارم داستانهای محبوبم رافیلم کنند و من ببینمشان. هنوز نمی دانم کدامشان بهترند. انگار تنها می دانم باید داستانها را شنید. خواند . دید. انگار این حکایت است که مهم باشد....
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 20:18
+10
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تو شرکت یه لیوان چای ریختم اومد آبدارچی مون پررو پررو اومده میگه : فقط واسه خودت چای ریختی؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ یه سینی م واسه هیئت سر محل ریختم برو بده بهشون و بیا!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:22
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بهش میگم چون مجبوری باید بری سربازی؟؟؟؟؟؟؟ میگه: پـَـــ نــه پـَـــ فقط به خاطر مرخصی هاش میرم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:10
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بهش میگم :اخیرا یه بیماری کشف شده که فقط پسرای جوون گرفتارش میشن؟؟؟؟؟؟ میگه: خطرناکه؟ بهش میگن تومور و ام اس و اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ ـ بهش میگن:خود بی اف پنداری
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:27
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بهش میگم :اخیرا یه بیماری کشف شده که فقط پسرای جوون گرفتارش میشن؟؟؟؟؟؟ میگه: خطرناکه؟ بهش میگن تومور و ام اس و اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ ـ بهش میگن:خود بی اف پنداری
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:26
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگه به کاشف الکل میگن:رازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ فقط به مصرف کنندگان الکل میگن راضی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:19
+1
reza
reza
شما چقد خونوکین همتون بابا کو پس دیدگاهاتون پستا به این باحالی
7 دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:02
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم زنگیده میگه:زهرا دلم خیلی برات تنگ شده,عصر خونه ای بیام ببینمت؟ میگم:چون خیلی وقته منو ندیدی دلت برام تنگ شده؟؟؟؟؟ میگه: پـَـــ نــه پـَـــ ـ کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه،میدونی که یه عادت نیست فقط دوست داشتن محضه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:56
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به بابام میگم امشب همه بروبچ قرا گذاشتن باهم برن سینما.میگه: خب...حتما تو هم میخوای باهاشون بری؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ فقط گفتم که شما در جریان باشی یه وقت بی اجازه ی شما نرن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:32
+1
elahe
elahe
بشر در این دنیا بیشتر از همه موجودات مصیبت و عذاب کشیده و بهترین دلیلش هم این است که در بین تمام آنها فقط او میتواند بخندد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ