یافتن پست: #فقط

مهسا
مهسا
گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت ، كه تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد... كه وقتی تو اوج تنهایی هستی ، با چشماش بهت بگه : هستم تا ته تهش ! هستی ??
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 18:37
+2
مهسا
مهسا
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم هر جا که دلت می خواهد بــــرو ! فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد انقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت باز هم آرام نگیری..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 18:32
+1
-1
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫همیشه این سوال ذهن مرا در بر میگیرد : که چـــــــــرا ؟ اعتماد نگاه دیگران به تن ِزن ختم می شود ؟! مگر زن خلاصه شده در همین یک بدن ؟! کاش او را برای مهربانی قلبش می خواستــــی ... ... نـــه آنکه فقط شب را با تو به سر کنـــد !!! تو ! تمام قلب این زن را تسخیــر کردی ... ولی فقط پیچ و تاب تنش زیباست ؟؟؟ چـــــــــــــــــرا لبخنــــــــدش را نمی بینــــــــــــــی که از سردی ِ نگاهت بر روی لبانــــــــــــــش یــــــخ زده ... ؟؟؟‬
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 14:42
+2
mahdi
mahdi
پرسید شبی ز حال من دلدارم گفتم که «ز رنگ و بوی تو بیزارم!» گفتا «نکند دو تا شده شلوارت؟!» گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ فقط تو رو دوس دارم؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 12:34
+1
mahdi
mahdi
بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم میگه یعنی جداً ازهم جدا شیم؟ پَـــ نَ پَــــ من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم الکی بگم جدا شیم، تو بگی که نمیتونم !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 12:21
mahdi
mahdi
به نظر من تمام مامان های ایرانی حداقل چهار واحد جاسوسی پاس کردن! والا پ نه پ فقط واحدهای آشپزی و خانه داری پاس کردن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 12:04
mahdi
mahdi
زنگ زدم اورژانس میگم تصادف شده ، یارو میپرسه کسی هم صدمه دیده ؟ پـَـــ نــه پـَـــ فقط زنگ زدم بگم همه سالم هستن که از نگرانی درتون بیارم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 11:59
abolfazl
abolfazl
سلام دوستان من تازه عضو شدم {-2-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 00:39
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دوستم میگه ینی تو سایت نوشته فقط پـَـــ نــه پـَـــ بنویس ینی جیزهای غیر مربوط ننویسیم میگم پـَـــ نــه پـَـــ تا اومدم ادامشو بگم میگه پـَـــ نــه پـَـــ کوفت
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 00:04
+5
مهسا
مهسا
همیشه فقط آینه بودم هر کسی فقط برای تست حیاتش مرا ها کند دعا کن یا بشکنم یا کسی به زیباییش در من پی ببرد دعا کن یا خورد شوم یا کسی به خودش برسد در من دعا کن یا نباشم یا اگر هستم با تو باشم و هر روز تحسین کنم زیباییت را می خواهم آینه ی تو باشم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:55
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ