یافتن پست: #فقط

مهسا
مهسا
نه تو می مانی و نه اندوه و نه هیچیک از مردم این آبادی... به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت، غصه هم می گذرد، آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند... لحظه ها عریانند. به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 05:19
+3
مهسا
مهسا
هیچ چیز با گذشت زمان ساده تر نمی شود! فقط ما خسته تر می شویم و پذیرش برایمان آسان تر می شود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 05:14
+3
ronak
ronak
این کار فقط از دست کاپرفیلد بر میاد...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 01:45
+4
ronak
ronak
و سرانجام خداوند انسان را آفرید و به او گفت: تو انسان هستی. تنها مخلوق هوشمند روی تمام سطح کره زمین. تو می توانی از هوش خودت استفاده کنی و سروری همه موجودات را برعهده بگیری و بر تمام جهان تسلط داشته باشی. و تو بیست سال عمر خواهی کرد. انسان گفت: سرورم! گرچه من دوست دارم انسان باشم، اما بیست سال مدت کمی برای زندگی است. آن سی سالی که خر نخواست ، آن پانزده سالی که سگ نخواست و آن ده سالی که میمون نخواست زندگی کند، به من بده. و خداوند آرزوی انسان را برآورده کرد… و از آن زمان تا کنون انسان فقط بیست سال مثل انسان زندگی می کند…!!! و پس از آن،ازدواج می کند و سی سال مثل خر کار می کند مثل خر زندگی می کند ، و مثل خر بار می برد…!!! و پس از اینکه فرزندانش بزرگ شدند، پانزده سال مثل سگ از خانه ای که در آن زندگی می کند، نگهبانی می دهد و هرچه به او بدهند می خورد…!!! و وقتی پیر شد، ده سال مثل میمون زندگی می کند؛ از خانه این پسرش به خانه آن دخترش می رود و سعی می کند مثل میمون نوه هایش را سرگرم کند…!!! و این بود همان زندگی که انسان از خدا خواست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 01:09
+4
sasan pool
sasan pool
همچیز در مورد کامارو.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 21:56
+3
gamer
gamer
یارو دم یه گربه رو گرفته بوده و می کشیده بهش می گن : گناه داره چرا دم گربه رو می کشی؟ می گه بابا من فقط دمش رو گرفتم … خودش می کشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 20:54
sasan pool
sasan pool
نکته ی جالب اینجاست که موتور 206 تیپ پنج که دهه ی 90 طراحی شده و از سیستمهای بسیار پیشرفته از جمله انژکتور استفاده می کنه با موتور 1.6 لیتر 110 اسب قدرت تولید می کنه و نسبت توان به ازای هر لیتر برابر 68.7 اسب برای هر لیتر داره ولی 404S که 3 دهه قبل از 206 طراحی شد با حجم یکسان 1.6 لیتر 115 اسب تولید می کرده که نسبت توان به ازای هر لیتر برابر 71.8 داشته که در نوع خودش بی نظیره. جالب تر از همه اینکه مهندسان پژو اول به رقم بیش از 125 اسب بخار رسیدن! ولی نهایتا این تصمیم گرفته شد که این ماشین با 115 اسب قدرت به فروش برسه. مشخصات فنی این مدل به طور کامل منتشر نشد و فقط چیزایی که گفتن می نویسم: کد موتور: XC5S موتور 4 سیلندر خطی با شعاع سیلندر 84 میلی متر و کورس پیستون 73 میلی متر حجم موتور 1618 سی سی مجهز به دو کاربراتور Weber 40 DCO E2 نسبت تراکم موتور 9.4 به یک حداکثر قدرت 115 اسب در 6500 دور در دقیقه حداکثر گشتاور متاسفانه ذکر نشده گیربکس 4 دنده دستی ضریب دنده چهار 1.00 ضریب دیفرانسیل 4.2 .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 16:24
+8
gamer
gamer
ماهواره امید از مدارخارج شده است وفقط به دور سیاره زهره می چرخد واین پیام هارا ارسال میكند؛الهی دورت بگردم،جیگر چند سالته؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 13:08
+4
gamer
gamer
فقط غیر ممکن، غیر ممکن است !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 11:33
ronak
ronak
قلم شکست از بس مشق کردم نگاهت را .!! اشکم در آمد ... از بس خیره شدم به باد ... این جا هیچ کس نمیداند که من در پی صدایی آواره شدم فقط صدایت مانده در خاطرم ... من صدایت را مشق می کنم ..!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 02:41
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ