یافتن پست: #مرد

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم. یه ادم خوشحال اومده داره با ما رو سنگ قبرا رو می خونه. بعد میگه دنبال قبر کسی می گردین؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دستیار عزرائیلم اومدم ببینم کسی زود تر از موقع نمرده باشه.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:36
+2
ronak
ronak
می دونی وقتی خدا داشت بدرقه ام می کرد بهم چی گفت ؟ جایی که می ری مردمی داره که می شک[!] ، نکنه غصه بخوری تو تنها نیستی ، تو کوله بارت عشق می ذارم که بگذری ، قلب می ذارم که جا بدی ، اشک می دم که همراهیت کنه ، و مرگ که بدونی بر می گردی پیش خودم .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:00
+3
مهسا
مهسا
زنی تنهایی اش را گریه می کند ... مردی گریه اش را تنهایی می کند !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 05:23
+4
مهسا
مهسا
به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد؛ به من گفت : نرو که بن بسته! گوش نکردم، رفتم؛ وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم؛ پیر شده بودم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 05:22
+4
مهسا
مهسا
نه تو می مانی و نه اندوه و نه هیچیک از مردم این آبادی... به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت، غصه هم می گذرد، آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند... لحظه ها عریانند. به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 05:19
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
زن خوب تو دنيا مثل دايناسوره که نسلش منقرض شده ، . . ولي مرد خوب مثل سيمرغ ، که از اول هم افسانه بوده.:D:D:D:D:D
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 04:18
+7
gamer
gamer
يكي ميره پيش دكتر ميگه دكترمن شب ها خواب مي بينم باخرها فوتبال بازي مي كنم.دكترمي گه اين داروهارو بخور. مرده مي گه نمي شه فردابخورم چون امشب فيناله.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 20:56
+4
مهسا
مهسا
بزرگی را گفتند زندگی چند بخش است ؟ گفت:دو بخش. کودکی و پیری گفتند پس جوانی چه شد؟ گفت: با عشق ساخت / با بی وفایی سوخت / با جدایی مرد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 18:53
+3
مهسا
مهسا
مردی و نامردی، جنسیت سرش نمی شود معرفت که نداشته باشی.....نامردی.!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 18:40
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ