یافتن پست: #میخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با مامانم رفتیم مغازه تعمیرات تلفن که تلفن بی سیم خونه رو بدیم درست کنن !
یارووپ تلفنو زده به پیریز بعد با موبایلش زنگ زد که ببینه زنگ میخوره یا نه ؛ تلفن که زنگ خورد مامانم به من میگه این آقاهه شماره مارو از کجا داشت !!!
من :
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:27
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


کل ِدنیا را هم کـہ داشتہ باشــے … باز هم دلت میخواهد… بعضــے وقتها .. فقط بعضــے وقتها … براے یـک لحظہ هم کـہ شده … همہے ِدنیاے ِیــک نفر باشــے


دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 16:21
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
طرح نظر سنجی:

1من چجور آدمی ام؟
خیلی خوب
عالی
بی نظیر
همه موارد

2به من چه حسی دارین؟
خیلیییییی دوستم دارین
عاشقمی
میمیری واسم
دیووونمییی

3من نباشم چیکار میکنی؟
دیوونه میشی
خودتو دار میزنی
میمیری
سرنگ هوا استفاده میکنی

4من چقدر خوشکلم؟
آره من محشرم
رو دست ندارم
دیوونه کننده ام
از توصیف زیباییم عاجزی

5چقدر منو میخوای؟
خیلی
خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی
بی من نمیتونی اصن!

لطفا راحت باشین من خیلی انتقاد پذیرم!!!!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 13:14
+2
korosh
korosh
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 12:39
+5
-1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
پشت هر کوه بلند

سبزه زاریست پر از یاد خدا

و در آن باغ کسی میخواند : که خدا هست دگر غصه چرا !!!؟

آرزو دارم : خورشید رهایت نکند : غم صدایت نکند : ظلمت شام سیاهت نکند

و تو را از دل آنکس که دلش با دل توست

حضرت دوست جدایت نکند .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 20:13
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻦ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺩﺭ ﺩﻡ ﺻﺒﺢ ﺑﻬﺎﺭ
ﺷﺎﺧﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﮔﻞ ﯾﺎﺱ
ﺑﻮﺗﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﮔﻞ ﻧﺮﮔﺲ
ﺑﻐﻠﯽ ﺍﺯ ﮔﻞ ﺳﺮﺥ
ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﺩﺳﺘﻪ ﮐﻨﻢ ﺑﺮﮔﯿﺮﻡ
ﻭ ﺑﺴﺎﺯﻡ ﺳﺒﺪﯼ ﺍﺯ ﭘﺮ ﻃﺎﻭﻭﺱ ﺳﭙﯿﺪ
ﺗﺎ ﺩﻫﻢ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ
ﮐﻪ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﺩﺍﺩﻧﺪ
ﻏﻨﭽﻪ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﯼ ﺭﺍ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 20:00
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
@NEGAR1992

چقدر دوست دارم که یکیو داشته باشم،
ماله خود خودم،
یکی که نگرانم باشه،
یکی که براش مهم باشم...
یکی که مثل تو پشتمو خالی نکنه...
دلم یکی میخواد که وقتی بهش خوبی میکنم فکر نکنه محتاجشم،
کسی که جواب محبتامو با محبت بده...
دلم کسی رو میخواد که بتونم بهش ببالم...
دلم کسی رو میخواد که جلو دیگران با افتخار بگم این ماله منه،
این دنیای منه...
دلم این روزا یه مرهم،یه دوست داشتن واقعی میخواد...
یکی که رفیق باشه،
یکی که دستاشو بگیرمو با هم یه عالمه قدم بزنیم...
دلم یه دوست داشتن میخواد...
دوست داشتنی که این روزا به این سادگی ها گیر نمیاد..
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 19:45
+4
روشنا
روشنا
دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی… مثل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 19:01
+8
روشنا
روشنا
ﺎﺑﺎﻡﺍﻭﻣﺪﻩ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻗﻄﻌﻪ....؟ . . . . . . . . . . . ﻣﯿﮕﻢ ﻧﻪ!! ﻣﯿﮕﻪ ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺩﺍﺭﯼ ﺩﺭﺱ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ...؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 18:52
+8
nanaz
nanaz
در CARLO
آهای آقا پسری
که تو کوچه و خیابون سر به سر راننده های زن میزاری و خیلی وقتام باعث تصادف میشی و بعدشم وایمیستی و کر کر میخندی..
به جای خنده برو بحال خودت که وجدان و مردونگی نداری گریه کن!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 18:35
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ