♥ نگار ♥
یارو نوشته:
واسه این تاخیر پیش اومده تو پست گذاشتن هام معذرت میخوام ...
.
.
.
.
.
آخه همسایمون مودمشو خاموش کرده بود
واسه این تاخیر پیش اومده تو پست گذاشتن هام معذرت میخوام ...
.
.
.
.
.
آخه همسایمون مودمشو خاموش کرده بود










