یافتن پست: #میخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخواهمــــــ برایت تنهایـــ ــ ـی را معنی کنمــــــ :

در ساحل کنار جاده نشسته ای ...

هوای سرد،

صدای باد،

انتــــــظار انتــــــظار انتــــــظار … … …

دستت می سوزد با سیگار !

به خودت می آیی،

یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند،

نه دستی که شانه هایت را بگیرد،

نه صدایی که قشنگ تر از باد باشد ...

تنهایـــ ــ ـی یعنی این ….
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 17:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 16:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه فامیل داریم ۱۵ـ۱۶ ترمه داره میخونه, هنوز درسش تموم نشده لامصب دیگه جزو اموال دانشگاه محسوب میشه : ا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من میخوام رمز کارت عابر بانکمو بزارم دو هزار و نهصد و شصد و شیش تا وقتی فروشنده رمزشو پرسید بگم ۲۹ دو تا شیش !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:24
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
21 دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:07
+4
nanaz
nanaz
در CARLO


وقتی به خاطر خوشگلی,عاشق یه نفر هستی; این اسمش عشق نیست,هوس هستش! وقتی

بخاطر پرانرژی بودن و سرزندگی یه نفر,عاشقش هستی, این اسمش عشق نیست,بهش میگند

تحسین! وقتی یه نفر چون کمکت کرده,عاشقش میشی این اسمش عشق نیست,بهش میگند تشکر

و قدردانی! ولی.... وقتی بدون هیچ دلیلی یه نفرو دوست داری, بدون هیچ دلیلی,میخوای که شاد و

خوشبخت باشه, وقتی بدون هیچ دلیل و بهونه;یه نفرو دوست داری; اون وقت عاشقی...و


دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 13:24
+4
nanaz
nanaz
از قوی بودن خسته ام!
دلم یک شانه میخواهد
تکیه دهم به آن
بی خیال همه دنیا
و دلتنگی هایم را ببارم..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 12:30
+4
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 12:14
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


در جآییـ کهـ خورشـید را ! بهـ قیمتـ شمعیـ !!! نمیخرند ... پروآنهـ شدنــ ؛ یعنیــ تبآهیــ !!!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 11:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﻻﯾﻠﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ ﺍﯾﻨﻪ
ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﻌﺪﺵ ﺍﺯﻡ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/18 - 22:59
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ