یافتن پست: #میخ

roya
roya
میگویند یک روزی هست ..

 که چرتکـه دست میگیرند و حساب و کتاب میکنند ...

 و آن روز تـــو باید تــــاوان آن چه با من کردی را بدهی!

 فقط نمیدانم ....

 تاوان دادن آن موقع تـــو ، به چه درد من میخورد!؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 10:18
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

اگر روزی دشمن پیدا کردی،
بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی
¤
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت نا توانند
¤
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست
¤
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت میخواهد
¤

دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 01:26
+7
mina
mina
یک آبانی هنگام خشمگین شدن یا میخنده یا نگاه میکند اما باید حواس جمع باشن دیگران...عقرب برای نیش زدن صبر میکنه...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 20:19
+1
AmiR
AmiR
سمن بهانه بود! امیر تیشه میزد تا نشنود، صدای مردمانی را که در گوشش میخواندند: دوستت ندارد . . .!!! 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 17:44
+3
ADONIS AVOCAT
ADONIS AVOCAT
در CARLO

ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﺗﺮﯾﺒﻮﻥ ﻣﯿﺨواﻡ ﺑﻪ ﻣﺪﯾﺮ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺩﻫﮑﺪﻩ ﺁﺑﯽ ﭘﺎﺭﺱ ﺳﻼﻡ ﻭ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪﯼ ﻋﺮﺽ ﮐﻨﻢ ﻭ ﺑﮕﻢ :
دوست عزیز! ﺍﺻﻦ ﻣﻦ ﺷﻨﺎ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ !! ﺧﺴﺘﻢ ﮐﺮﺩﯼ با این پشتکارت ://

آخرین ویرایش توسط ADONIS در [1392/05/11 - 16:53]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 16:50
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اللهم صل علی محمد و ال محمد :)
.
.
.
.......
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. الان همه اینو میخونن من ثواب میکنم:))
من حتی توی page هم فکر اخرتم هستم..
حالا هی شما چرت و پرت استاتوس کنید
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 16:07
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من نمیدونم اینایی كح "آیا" رو مینویثن "عایا",

"آقا" رو مینویصن"عاقا", "بله" مینویثن "بعله"؛

دغیغا چی رو میخوان صابط كنن!!؟

اثلا میخوام بدونم كدوم نحذط ثواد آموضی درس خوندن!!؟ والا ^_^
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 15:39
+4
AmiR
AmiR

چند ماه گذشته از رفتنت

هنوز ازت خبرری نیستو منم دارم

دیونه تر میشم

دلم برا صدات

برا دوستدارم گفتنات

برا طرز نگات

برا خندیدنات

برا عطر تنت

تنگ شده

خدایا از تو میخوامش خودت برشگردونش
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 15:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﺎ ﺩﻭﺱ پسرم ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﻮﺩﻡ ، ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﺷﻨﺎﻫﺎ
ﺩﯾﺪﺗﻤﻮﻥ ...
ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻪ ﺁﺭﻩ ﺁﻗﺎﯼ ﻓﻼﻧﯽ دخترتون، ﻓﻼﻥ
ﺟﺎ ﺑﺎ پسر ﺑﻮﺩ !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻫﻢ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ : ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻢ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ پسرشم
ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﺮﻩ
ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯﺷﻤﺎ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﮕﯿﺮﻩ !!!
ﯾﻌﻨﯽ ﺭﯾﺪ ﺑﻪ ﻃﺮﻑ ﺑﺎﺑﺎﻡ
ﻋــــــــــــــــــــﺎﺷﻘﺸﻢ :)) !!
البته بعدا که طرف رفت به حسابم رسیدگی کرد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 15:08
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
شما که غریبه نیستین ...

وقتی “منو” میخواست هیچ چیز جلودارش نبود

و

وقتی هم که “منو” نخواست هیچ چیز نگهدارش نبود
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 14:53
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ