یافتن پست: #میخ

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
غضنفر به زنش میگه میخوام برای تعطیلات ببرمت دور دنیا



زنش میگه : نه ! بریم یه جای دیگه

 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:03
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
اینقدر بدم میاد از اینایی که باهاشون چت میکنی
وقتی چت تموم میشه میخوان برن بخوابن
میگن خب دیگه شب بخیر، زرت یهو آف میشن!
آیا نباید صبر کرد تا جواب شب بخیر را شنید!؟
آیا طرف مقابل ساقه ی کرفس است!؟{-12-}{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:17
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
امشبم، آغوشت نیست، اما!

خیالت را به آغوش میکشم

عطر تنت را میبویم؛

نوازش صورتت را

با گونه هایم......

به هیچ نمیدهم.....

امشب اینگونه است!

فردا شب و شبهای دگر را چه کنم !!!؟

دلم می گیرد

وقتی ...

می نویسم فقط برای تو ...

ولی ...

همه می خوانند جز تو

میترسم.......!

میترسم.....

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﭘﯿﺶ ﺍﯾﻦ ﻭ ﺁﻥ

ﺍﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯾﺖ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩﻩ ام،ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ

ﺳﺮﺍﻏﺖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ،ﺷﺮﻡ ﺩﺍﺭﻡ

ﺑﮕﻮﯾﻢ...............

میخواهد تنهایم بگذارد..........!

دلم مرگ میخواهد.........!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخواهم فراموش کنم غمم را
بازپناه می آورم به تو
به عشق تو
نگاه تو
سلام تو
تشنه صدایت میشوم
تشنه آغوشت
تشنه "جانم" گفتنت
که همچون قند آب میشود درقبلم
ومرا به اوج احساس می رساند
خود نمی دانی
اما همه کسم شده ای
تنها دلیل بودنم ماندنم و ادامه دادنم
توخود نمیدانی همه کسم شده ای
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:59
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم
نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت
برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم
و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻋﺎﻗﺎ ﻣﯿﮕﻦ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺖ ﺩﺭﺧﺖ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺳﺮﺥ ﮐﺮﺩﻩ ﻫﺲ ...

ﮐﻪ ﺯﯾﺮﺷﻮﻥ ﺟﻮﯼ ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺳﺲ ﻗﺮﻣﺰ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ ..

ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺗﻮ ﺳﺲ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺕ ..

ﺗﺎﺯﻩ ﭼﺎﻗﻢ ﻧﻤﯿﺸﯽ....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:25
+7
roya
roya
در CARLO
اين متن أرزش 10 بار خوندن دأره ..
ممنون از كسي كه اين رو نوشته ... 

من ی دخترم
اگه خودمو لوس نکنم
اگه باهات قهر نکنم و ناز نکنم
اگه وقتی چشات میچرخه از حسودی دیونه نشم
اگه از نظر دادنات خوشحال نشم
اگه به خاطر تو به خودم نرسم
اگه سر به سرت نذارم
اگه برات گریه نکنم
اگه وقتی پاستیل میبینم پیرهنتو نکشم
اگه لب و لوچه آویزون نکنم تا بغلم کنی
اگه بهت نگم آقامون
اگه برات مظلوم بازی درنیارم
اگه از سرو کولت نرم بالا
اگه برات عشوه نیام
اگه گوشتو نپیچونم و نگم تو فقط مال منی
اگه ناغافل دستاتو نگیرم
اگه وقتی کار بدی کردم با ترس بهت نگم
اگه لج بازی نکنم
اگه ...
اون موقع که تو دیگه دیوونم و عاشقم نمیشی!
تو عاشق اینی که من یه خانم کامل باشم!خانم تو!
اممما!!!
تو پسری!
اگه برام غیرتی نشی
اگه روم حساس نباشی
اگه ته ریش نداشته باشی
اگه باهام مهربون نباشی
اگه بهم اخمای کوچولو نکنی
اگه وقتی شالم رفت عقب نگی اونو بکش جلو
اگه دستمو محکم نگیری
اگه نگی هرکاری کردی راست بگو تا ببخشمت
اگه سر به سرم نذاری
اگه قربون صدقم نری
اگه نگرانم نشی
اگه بهم نگی عروسک من
اگه نگی من مهمم که میگم خوبی
اگه...
اونوقت منم دیوونه و عاشق تو نمیشم تا اونکارارو برات نمیکنم!من تورو مرد میخوام!مرد تو!
پس بیا و مرد باش!
ابرو برندار!دماغت عمل نکن!
لوس حرف نزن!
من و تو همون آدم و حواییم!بیا جاهامونو عوض نکنیم!
من لطافت نگه میدارم تو صلابت
تو نگاهتو نگه دار منم نجابتمو
بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم!
من بهترین دختر واسه تو!
تو بهترین پسر واسه من!
میدونم شاید نشه حداقل سعی که میشه کرد!
قبول؟؟
5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:04
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
 ------------------------عکست را که نگاه میکنم انگار

قرن هاست که میشناسمت

خیلی دلم هوایت را میخواهد ...

هوای دلی را میخواهد که هوایم را ندارد این روزها ..

دلم را برای برگشتن دوبارات چراغونی کرده ام .....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پاک میکنم....مینویسم....پاک میکنم

املایم بد نیست!

از تکرار اسمش لذت می برم...

برایش مینویسم....دلتنگشم...

میدانم که نمیخواند!!!

ولی...

میدانم که میداند.....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بار هم تو گوگل سرچ کردم : نیمه ی گم شده ی من...

عکس یه بزغاله اومد داشت نوشابه میخورد...

هیچی دیگه این یه سالی هست که نوشابه نمیخورم!!!

گوگول کثافط
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:45
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ