یافتن پست: #میخ

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
12 دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 18:16
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
پشت هر کوه بلند سبزه زاریست پر از یاد خدا

و در آن باغ کسی میخواند : که خدا هست دگر غصه چرا ؟؟؟

آرزو دارم : خورشید رهایت نکند : غم صدایت نکند : ظلمت شام سیاهت نکند

و تو را از دل آنکس که دلش با دل تو است حضرت دوست جدایت نکند .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 18:11
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
آخرین ویرایش توسط A-Sh-F در [1392/04/28 - 17:40]
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 17:40
+6
alifabregas
alifabregas
من از این همه سلامِ ضبط شده خسته ام جانم! دلم حرفی نو میخواهد .. حرفی ناب ساده هم اگر باشد عیبی ندارد.. مثلا بگو دلم برایت تنگ شده همین!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 17:38
+4
alifabregas
alifabregas
… نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد … نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت … ولی بسیار مشتاقم … که از خاک گلویم سوتکی سازد … گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش … تا که پی در پی دم گرم خویش را بر گلویم سخت بفشارد …. و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد … تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 16:18
+6
alifabregas
alifabregas
خوابــــــم را درست تنظیـــــم کرده ام روی بــــــی تفاوتـــــی های تــــــــــو تــــــو روزنــــــامه ات را میخوانی / من در خوابــــــم با دیگری تانــــــگو می رقصــــــم… از خواب کــــــه بیدار شــــــوم بــــــی حسابیم یک – یک بــــــه نفع روزمرگــــــی….
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 14:07
+4
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 03:22
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


یعنی‌ اگه رو نوشابه نمی نوشتن “خنک بنوشید” ، من میجوشوندم بعد میخوردم !!!


دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 02:17
+4
مهسا
مهسا
آخرین ویرایش توسط maahsaa در [1392/04/28 - 01:28]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 01:28
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
خسته شدم ازبس به ادمایی

که میخوان جای توروتوقلبم

بگیرن گفتم ببخشیدجای
...
دوستمه الان برمیگرده!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 00:32
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ