مخاطب خاصم: دلم برات یه ذره شده....دلم برای اون صدات...برای اون خنده هات ...برای حرفامون...برای ارزوهامون تنگ شده کاش تو هم دوستم داشتی... زندگیم فقط تویی با اینکه منو نمیخوای... دوستتتتتتتتتتتتتتت دااااااااااااااااااااااارم
یه بار با بچه ها رفته بودیم مسافرت بعد نصف شب خوابم نمیبرد اومدم یه چنتا اس ام اس به دوستام بدم نصفه شبی بد خوابشون کنم یهو اس ام اس اب خوردی افتابه رو کجا گذاشتیو واسه بابام فرستادم تا اومدم گوشیو خاموش کنم که نره دیدم رفت بعد ۶٫۵ صبح دیدم یریز داره گوشیم زنگ میخوره منم تو خواب بیداری یهو دیدم شماره بابامه سریع گوشیو برداشتم دیدم بابام داره میگه دلم نیومد بزارم تشنه بخوابی بیدارت کردم بگم افتابه رو کجا گذاشتم.
اعتراف می کنم به این سن که رسیدم هنوز وقتی میخوام از در خونه برم بیرون اگه جورابم سوراخ باشه عوضش می کنم با این فکر که اگر تصادف کردم و آمبولانس اومد و منو گذاشتن رو برانکارد و مردم دورم جمع شدن سوراخ جورابم ضایع نباشه
بچگیا یه دورانی داشتیم برا خودمونا : میرفتیم از این آدامس ۵تومنی (که الان نسلشون منقرض شده) میخ[!]م و خوب که میخوردیم و شیرینیش تموم میشد دوباره با یه حبه قند میخوردیمش و خوب که مخلوط میشد درمیاوردیم و میذاشتیم تو یخچال برا دفعه بعد ! ینی اصلاح الگوی مصرف بودیم در حد برج دبی