سلام دوستای گلم....
بیخود و بی جهت بیا لایک کن
نه واسه امتیازه من
واسه اینکه همه بدونن پرچم بچه های پاتوق بالاست و هرکیم بدخاه داشته باشه
بدخاهش با همه بچه های سایت طرفه
لایک و بازنشر یادت نره....دیدگاهشم بزار
میخام سر و صدا کنه پستا
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/23 - 20:01]
ینی میخای اینو لای کنم ؟
1392/04/24 - 12:45آره
1392/04/24 - 12:45