دوستان دیگه بهتره که من از جمعتون برم!
@mohammadmahdi بابت همه ی کمکایی که بهم کردی ازت ممنونم @moricarlo من همه ی پرسپولیسیارو دوست دارم @farzad70 ممنون که ندیده و نشناخته ایگنورم کردی @Opeth اگه شوخی کردم شرمنده @Bahareh با این که چندروزه تحویل نمیگیری ولی من همیشه دوست دارم دوست خوبم @AsiyE از آشنایی باهات خیلییییییییییییی خوشحال شدم @marichi@ , @mahdis از این که دعوتمو پذیرفتید و به پاتوق اومدید ممنونم
.
.
.
همتونو دوست دارم
مواظب خودتون باشید
به خدا میسپارمتون...