یافتن پست: #میخ

saman
saman
در CARLO
یه ماشین لباسشویى داشتیم انقد تکون میخورد که،
بدبخت همزمان هم لباس میشست هم تو خونه قدم میزد ! :D
دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 11:41
+7
sara
sara
خیلی مواظب باش اگه با شنیدن صداش دلت لرزید... اگه با بدی هاش فرار نكردی و موندی... دیگه تمومه...!

اون شده همه ی دنیات..
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 11:21
+4
saman
saman
در CARLO
میدونی چرا خدا انیشتین و دکتر حسابی و نیوتن رو قبل از من آفرید ؟؟؟


میخواست قبل از طراحی نمونه اصلیش چندتا نمونه آزمایشی بسازه …


الان من در خدمت شمام !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 09:05
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
پـسری باخانوادش دعواش شدو از خانه زد بیرون و رفت خونه یکی از دوستاش یکماه موند...

بعد از یک ماه دختری را سرکوچه میبیند و بهش تیکه میندازد

یکی از دوستاش میگه میدونی این کی بود ؟!!!!!!!!

میگه نه!!

میگه این خواهر همون رفیقت بود که تو یه ماه خونشون بودی . ...

عذاب وجدان میگیره میره خونه رفیقش ؛ رفیقش داشت مشروب میخورد

به رفیقیش میگه : ببخشید من سر کوچه به دختری تیکه انداختم ولی نمی دونستم خواهرتو بود !

دوستش پیکشو میبره بالا میگه به سلامتی رفیقی که یه ماه خونمون خورد ,خوابید

ولی خواهرمو نشناخت!!
15 دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 02:41
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
18 دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 00:59
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﻣﺎﺭﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﻗﺮﻗﺮﻩ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ
:| ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﺎﻣﺎ ﺑﺎﺷﻦ ﮐـِ ﭘﺮﭼﻤﺸﻮﻥ ﺑﺮﻩ ﺑﺎﻻ <img src=)" title=";))" />
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 18:42
+4
saman
saman
در CARLO
یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه
من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم …
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/24 - 17:10]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 17:10
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
لاميا هم نشديم يه موزيستين خوشتيپ عاشقمون بشه هعـــــــي
8 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 16:43
+8
saman
saman
در CARLO
داره رعد و برق میزنه مامانم میخواد بره پشت بوم لباسارو جمع کنه
میگه وای چه رعد و برقی نکنه برق بگیرتم ؟!؟!؟!
پاشو تو برو
ینی دهنم وا موند از این حرف مامانم …
من سر راهیم ، میدونم !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 15:42
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
من موندم حضرت نوح کجا زندگی میکرده که همه نوع حیوون اونجا بوده ، بابا خب مثلا پنگوئن و زرافه که تو یه اقلیم نمیگنجند. یا اینکه سر راه رفته قطب شمال ؟
احتمالاً هماهنگ کرده مثلاً فلان ساعت سرِ کانالِ سوئز باشید
7 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 15:34
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ