یافتن پست: #میخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه عده ای اعتراض دارن: شبا که میخوابیم چرا [!] چراغو برامون خاموش نمیکنه و اینا ... باید بگم که الان فصل امتحاناته و آقای [!] درگیر پاس کردن واحد و نمره گرفتنه برای ما :|
آدمای بی ملاحظه!
.
.
.
[!] مُچکریم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 20:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 19:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 19:04
+1
مهسا
مهسا
دقت کردین تا حالا وقتی مهمون میاد خونتون آب کتری میشه دیرپز و حالا حالا هااااا نمیجوشه اما وختی میخوای واسه خودت چای بذاری لامصب هنو زیر گازو روشن نکرده کتری شورو میکنه به قلقل کردن.تازه آبجوش هم سر ریز میشه دستت میسوزه!!
مسئولین رسیدگی کنن خو
{-39-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 23:49
+5
مهسا
مهسا
اینایی که میگن " عشق یعنی خوشبخیت برام مهمه، چه با من، چه بی من" فقط گه اضافی میخورن :|
عشق تا زمانی عشقه که فقط مال خودت باشه، وقتی نبود دیگه باید بره زیر تریلی با خاک و خون یکی بشه
{-33-}{-32-}
آخرین ویرایش توسط maahsaa در [1392/04/7 - 23:46]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 23:45
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دلم یک جای دنج میخواهد آرام و بی تَنِش جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی! تا آدم گاهی آنجا آرام بگیرد مثلا آغوش تو !
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 20:14
+7
ساناز
ساناز
مناجات اصفهانی با خدا:

خدایا شدس یه بار بوگوي:
یا ایها الذین آمنوا،

پولی چیزي میخین؟؟

همش تهدید،
همش

استرس {-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 18:57
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
حالا که دلتنگی داره ، رفیق ِ تنهاییم میشه ، کوچه ها نا رفیق شدن ... حالا که میخوام ، شب و روز ، به همدیگه دروغ بگن ، ساعت ها هم دقیق شدن ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 16:22
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه روزی پسری باخانوادش دعواش شد و از خانه زد بیرون
رفت خونه یکی از دوستاش یک ماه موند بعد از یک ماه دختری را سرکوچه میبیند و بهش تیکه میندازد
یکی از دوستاش میگه میدونی این کی بود ؟!!!!!!!! میگه نه !! میگه این خواهر همون رفیقت بود که تو یه ماه خونشون بودی عذاب وجدان میگیره میره خونه رفیقش رفیقش داشت مشروب میخورد به رفیقیش میگه ببخشید من سر کوچه به دختری تیکه انداختم ولی نمدونستم خواهرتو بود !
دوستش پیکشو میبره بالا میگه به سلامتی رفیقی که یه ماه خونمون خورد خوابید ولی خواهرمو نشناخت
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
بعضی وقتا آدما الماسی تودست دارن بعد چشمشون به یه گردو می افته ،دولا میشن تاگردو رو بردارن ، الماسه می افته تو شیب زمین قل میخوره و عمق چاهی فرو میره ،چی میمونه ؟یه آدمو ، یه دهن باز، یه گردوی پوک و یه دنیا حسرت
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 14:46
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ