M 0 R i c A R L0
من ناراحتی قلبی گرفتم خو
در CARLO
یادتونه یه روزایی که اصلا به هیچ وجهه من الوجوه درسی رو بلد نبودی یا نخونده بودی با استرس و نگرانی و انا انزلنا و آیة الکرسی دعا میکردی که مبادا اسم تورو بگه/ اون وقت دبیر بی انصاف اگه چند ثانیه هم به پایان کلاس مونده بود از میون48تاهمکلاسی صــــــاف اسم تورو میخوند که بری پا تخته!!!!!من ناراحتی قلبی گرفتم خو










