♥ نگار ♥
من نمیدونم اینایی كح "آیا" رو مینویثن "عایا"، "آقا" رو مینویصن "عاقا"، "بله" مینویثن "بعله"؛ دغیغا چی رو میخوان صابط كنن!!؟
اثلا میخوام بدونم كدوم نحذط ثواد آموضی درس خوندن!!؟
parisa
خدایا کمی بیا جلو میخوام در گوشت چیزی بگم...
"من "بی" او" دوام نمی اورم میشه برشگردونی ???
chi mikham bgam dada?
1392/04/4 - 00:30