♥ نگار ♥
یکی از آپشن هایی که پسرا دارن اینه که .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شکست عشقی میخورن در حد خودکشی...
اصن داغون...
ولی باز هر دختر خوشگلی رو که میبینن میگن جو و و ن!!!!!
AmiR
ایول هنوز کسای هشتن بیدارررررررررررررر
parisa
آدمایی که زیاد میخندن و زیاد میخندونن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی تنها میشن ؛ غصه دار میشن
♥ نگار ♥
این همه گفتم و شنیدید از مزخرف بودن این قاب شیشه ای ِ مجازی ...
خوبی نیز دارد این دنیا !
خوبی اش خود تویی ... تویی که میشنوی
درک میکنی ... گاهاً بغـ ـ ـض میکنی
قبل از این دنیا هم می نوشتم
مخاطب هم داشت !
اَمــــــــّـــــــــا
دلگرمی نداشت !
چون تنها خودم و خودم و خودم میخواندم
می نوشتم ... بغض میکردم
گـــــــــــــآهاً گریه میکردم !
اما بودن تو ... به من رنگ داد
آهای مخاطبم
آهای مخاطبانم
بودنت برایم ارزشمند است
binam
هـــــــــی میگم پیر شدیم باور نمیکنه
یه زمانی بود پ نه پ از خودمون تولید میکردیم
کلی دیدگاه زیرش میومد ملت کلی میخندیدن
الان یه ساعته فکر میکنم یه پ ن پ بگم کلا تعطیل شدم رفته
لابد میگی متنت جدی بود پ ن پ ته جوک بود گفتم دوره همی بخندیم که پیر شدم
والاا
♥ نگار ♥
مامانم هروقت میخواد بیاد تو اتاقم با یه شدت عجیبی در رو باز میکنه !
همین روزاست که اول گاز اشک آور قِل بده تو بعد با پاش بزنه درو بشکونه بیاد