یافتن پست: #میخ

binam
binam
در CARLO
دلم میخواهد ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:58
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ژاپنی به زنش میگه:
'' TiKi Taki '

زنش میگه:
'' Kua Nini ''

ژاپنی ناراحت میشه میگه:
'' taka anji radiyumba yaku ''

زنش گریه میکنه میگه:
'' mimi takun? kakab?nda misamihi ''

یه جوری میخونی انگار سر در میاری :))))
با مسائل خانوادگی مردم چیکار داری؟

خخخخخخخخخخخــــــــــــــــــــــــخخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
سایپا اعلام کرداز سال اینده خودرو اسلامی هوشمند میسازد:
..
..
..
این خودرو هنگام حرکت کردن صلوات میفرستد
سرعت بالای 80 ایت الکرسی میخواند
درصورت بروز حادثه فاتحه میخواند
و در صورت سوار شدن زن نامحرم صیغه میخواند
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:32
+6
binam
binam
راستی خدا
دلم هوای دیروز را کرده
هوای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم
الفبای زندگی را
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
آن را نچینم
دلم میخواهد …
می شود باز هم کودک شد؟؟
راستی خدا!
دلم فردا هوای امروز را می کند
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
یه نصیحت میکنم حال کنید...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به هم نخندیم ، بیایید با هم به پسرا بخندیم =))))))) دخترا جیغ هورااااااااااااااااااا پسرا فحشم ندیدااااااااا
11 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوام اگه قسمت باشه یه آبمیوه فروشی باز کنم چون 80 ٪ دوستام نقش هویجو دارن ...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 17:32
+5
binam
binam
در CARLO
یک بار
دوبار
سه بار
تنهایی بس نیست
که باز هم میخواهی بروی؟!!!!
آمدنت بوی رفتن میداد از همان اول
کاش کفش هایت را برمیداشتم
تا بهانه ای برای ماندن داشته باشی!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 16:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامان و بابام نشسته بودن داشتن چایی میخوردن،به مامانم گفتم :

خوب حال میکنیدا پسر به این ماهی دارید

چند لحظه سکوت کردن و بهم خیره شدن

بابام یه آخی کشید و با افسوس به مامانم گفت : چاییتو بخور….
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 16:34
+2
vahid7z
vahid7z
یک حقیقت جالب{-33-}{-33-}{-33-}خانوماا کیا شوهر میخوان ؟؟؟؟؟{-18-}{-18-}{-18-}
6 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 13:44
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
NEW AVATAR
14 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 11:21
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ