یافتن پست: #میخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در SMS
بی گناهی پای چوبه دار میخندید...
بیچاره، انگار نمیدانست دوره ضرب المثل ها به سر رسیده است!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 22:11
+8
binam
binam
در CARLO
دقیقا همان زمانی تنها میشوی
که شدیدا نیاز به حرف زدن داری
و دقیقا زمانی دورت پر از ادم میشود
که میخواهی به خلوت دلت پناه بری
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 20:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت كردین؟؟
هیچكی درس نمیخونه كه چیز یاد بگیره
درس میخونه كه نمره بیاره :|
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 18:38
+5
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
اعتراف میکنم هر وقت پستم تایید میشه حتی پست هارو تک تک نمیخونم تا برسم بهش،سریع سرچش میکنم ببینم چقد لایک خورده
اقا خل خودتی
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 16:52
+6
roya
roya
اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی

چقد از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده

هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 14:51
+6
AmiR
AmiR
{-25-}{-25-}{-25-}{-25-}{-25-}{-25-}{-25-}{-25-}{-25-}
یک ساعته اومدم کلوب و در اتاقمم بستم ک دارم درس میخونم
الان بابام اومده میگه دخترم داری چیکا میکنی؟
گفتم دارم درس میخونم میگه بیا کتابتم ببر که بهتر متوجه شی !
آخرین ویرایش توسط Dante در [1392/03/6 - 13:36]
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 13:34
+2
roya
roya
در CARLO
پیرزن دید عزراییل داره میادازترس رفت تومهدکودک نشست پیش بچه ها
و شروع کرد به پفک خوردن!
عزراییل نشست پیشش گفت چکارمیکنی؟
پیرزنبا صدای بچگانه گفت:قاقامیخورم!
عزراییل گفت پس بخورکه میخوایم بریم ددر!!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 12:41
+5
roya
roya
در CARLO
یارو میره تایلند ،میخواسته سوار اتوبوس بشه؛ مامور اتوبوس بهش میگه:ticket please

یارو: چی چی؟

مامور اتوبوس دوباره:your ticket

یارو:من که نفهمیدم چی گفتی اما محض احتیاط کره خر ... !!

مامور اتوبوس: هوی؛منو میگی؟؟ آشغال عوضی ....

شخص سومی از راه میرسه ومیگه: آقایون چرا دعوا میکنین؟ خوبیت نداره مملکت غریبه !!! صلوات برستین

کل اتوبوس: اللهم صل علی محمد و آل محمد!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 10:52
+2
محمدرضا تاجوک
محمدرضا تاجوک
گاهی نه نوشتنت میاد .. نه حـالِت خوبِ ..

فقط .. یه کوچولـو ی کوچولو میخوای سرتـوبذاری روپاهای خـدا و ... گـریـه کنی!!

اونم محض خـاطرِ .. دلتنگی ..!!

دلتنگِ خودت ..خدات یا ...

هـزارتا دلیــل دیگه ..

دیشب دلــم بارون میخواست ..
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 19:41
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخـــوام "عــوض" بشــم

چـــرا بـایـــد "مــن" دلـتـنگ بـشــم؟

تـــو بایـــد "دلتـنــگ" بـشـــی

میـخـــوام "مــث قبــل"

میخــوام اون سیــب قـرمــــز بـالـــای درخــت بـاشـــم

در دورتــریـن نقـطــه

دقــت کـن

"رسیــدن" بـه مــن

آســـون نیســـت

اگــر "همـتـــش" را نـــداری

بــه "درخـــت" آسیــب نـرســون

بــه همـون "سیــب" هــای "کــرم خــورده" روی زمیــن قنـاعــت کــن

بــرای اولیـن بـار دارای "مخـاطـب خــاص"
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 19:09
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ