roya
اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی
چقد از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده
هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید !!!
محمدرضا تاجوک
گاهی نه نوشتنت میاد .. نه حـالِت خوبِ ..
فقط .. یه کوچولـو ی کوچولو میخوای سرتـوبذاری روپاهای خـدا و ... گـریـه کنی!!
اونم محض خـاطرِ .. دلتنگی ..!!
دلتنگِ خودت ..خدات یا ...
هـزارتا دلیــل دیگه ..
دیشب دلــم بارون میخواست ..
♥ نگار ♥
میخـــوام "عــوض" بشــم
چـــرا بـایـــد "مــن" دلـتـنگ بـشــم؟
تـــو بایـــد "دلتـنــگ" بـشـــی
میـخـــوام "مــث قبــل"
میخــوام اون سیــب قـرمــــز بـالـــای درخــت بـاشـــم
در دورتــریـن نقـطــه
دقــت کـن
"رسیــدن" بـه مــن
آســـون نیســـت
اگــر "همـتـــش" را نـــداری
بــه "درخـــت" آسیــب نـرســون
بــه همـون "سیــب" هــای "کــرم خــورده" روی زمیــن قنـاعــت کــن
بــرای اولیـن بـار دارای "مخـاطـب خــاص"