یافتن پست: #میخ

...::: M.E.H.D.I  :::...
...::: M.E.H.D.I :::...
روش دفع انگل:
30روز فقط چایی و بیسکوییت میخوری
و روز 31 فقط چایی میخوری...
کرم میاد بیرون و میپرسه:
پس بیسکوییت کو؟!!
میگیریش...
{-18-}{-18-}
بی مزه هم خودتی :| :| -_-
3 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 19:39
+11
AmiR
AmiR
الان بچه ۴ساله از باباش gallexy note II میخواد

بعد ما یه فامیل داشتیم اسم بچش رضا بود
تا ۱۲سالگی هرکی میگفت سکوت علامت رضاست من فکر میکردم علامت اونه !!!
@@@@@@@@

نمیدونم چرا از همون ماده ای که تو شامپو بچه استفاده میکنن

که چشمو نمیسوزونه تو شامپوی ماها استفاده نمیکنن؟
آخه چش ما چش سگه !!
@@

دیـروز تو کلاس داشتم با دوستم پچ پچ میکردم

استاد اومد با خط کش بهم اشاره کرد و گفت:
بچه ها...تهِ این خط کش یه آدم ابله وجود داره…
منم گفتم: استاد منظورتون کدوم تهشه…!!؟؟؟
نمیدونم چی شد که اخراجم کرد!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 18:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هاردی: میخوام ازدواج كنم

لورل: با كی؟

هاردی: معلومه دیگه، با یه زن. مگه تو كسیو دیدی كه با یه مرد ازدواج

كنه؟

لورل: آره

هاردی: كی؟

لورل: خواهرم
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 17:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
تاحالا دقت کردین بعضیا وقتی میخوان یه حرف خنده دار بزنن
قبلش اعلام میکنن :آقا یچی میگم بخند
لامصبا آدم رو تو رودروایسی میزارن که بخندی...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 17:18
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودم فک میکردم کلمه ((وی))که تو اخباریامقالات میگن یه شخصه!مثلا خاطرات ابن سینا رومیخوندن بعد میگفتن وی در ادامه می افزاید.... یا تو حر فای رییس جمهور میگفتن وی اظهار داشت....باخودم میگفتم این وی کیه که حتی تو خاطرات ابن سینا یا حتی سخنرانی رییس جمهور دخالت میکنه!!!! چرا یه بار نشونش نمیدن اینو!!!(چیه بابا بچه بودم خوووو)
من:|
وی:(
گاندیO-o
4 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 15:51
+2
roya
roya
در CARLO
یادتونه؟؟؟؟!؟!
بچه که بودیم وقتی پاکنمون کثیف میشدمیکشیدیمش
ب دیوار یاقالی تا تمیز بشه!؟؟!!؟
اینو چی؟!؟!
وقتی معلم برای درس پرسیدن اسم بالاسری یا پایینیمونو میخوند
یجورایی حس معجزه بهمون دست میداد!؟!؟!؟!!!{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 13:21
+3
roya
roya
در CARLO
یکی از فانتزیام همیشه این بود،توسیستم عامل ویندوز یه مشکلی پیداکنم بفرستم براشون بعد بیل گیتس زنگ بزنه بگه مهندس لطفا بیا آمریکا تو مجموعه من دخترمم میدم بهت کنیزت باشهتا اخر عمرش،خونه ماشین پول همه چی بهت میدم،بعد ی دقیقه سکوت بگم دلم میخواد اما من متعلق به این مردمم!{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 13:10
+3
AmiR
AmiR
من اگه کسیو اذیت کردم اگه توهینی کردم معذرت میخوام
{-31-}{-35-}{-31-}{-35-}{-31-}{-35-}
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
{-35-}{-35-}{-35-}
{-31-}{-31-}
{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 11:42
+2
roya
roya
در CARLO
تاحالا دقت کردین بعضیا وقتی میخوان یه حرف خنده دار بزنن

قبلش اعلام میکنن :آقا یچی میگم بخند

لامصبا آدم رو تو رودروایسی میزارن که بخندی
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:11
+3
henzo_io
henzo_io
غضنفر ازدواج می کنه هر شب تنها می خوابه زنش میگه نمیخوای منو بغل کنی بوسم کنی؟
غضنفر میگه من ازدواج کردم که این کثافت کاری هارو بزارم کنار !!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 20:59
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ