یافتن پست: #میخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روزها حالم زیاد خوب نیست ...


قهوه ام غلیظ تر / بغضم طولانی تر / و هق هقم عمیق تر شده ...


اما در ظاهر میخندم تا حال دیگران خراب نشود !!!



♦♦♦ افشین احسن 91/01/05 ♦♦♦
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دختر برای حل مسئله استاد رفت پای تخته; لبه چادرش روی زمین کشیده میشدپسر یه چشمک به دختر پشت سری انداخت روشو برگردوند و با نیشخندی گفت: بچه ها به شریفی بسپریم لازم نیس امروز کلاس رو جارو بزنه (خنده کلاس)
دختر خیلی جدی و آروم برگشت و رو به پسر گفت:
پس کی میخواد تو رو جمع کنه!؟
همون صداها این بار بلندتر خندیدن
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:19
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تمام دلخوشی دنیای من به این است که ندانی و دوستت بدارم!
وقتی میفهمی و میرانی ام چیزی درون دلم فرو میریزد ... چیزی شبیه غرور!

بابا لنگ دراز عزیزم لطفا گاهی خودت را به نفهمیدن بزن و بگذار دوستت بدارم ... بعد از تو هیچکس الفبای روح و خطوط قلبم را نخواهد خواند ... نمیگذارم ... نمیخواهم ...!

بابا لنگ درازِ من همین که هستی دوستت دارم ... حتی سایه ات را که هرگز به آن نمیرسم!

بابا لنگ دراز

جین وبستر
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:43
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از هزارون فانتزیام اینکه یه کارت بانک جادویی داشتم عاقاااااااااااا آخ آخ آخ هر دلم میخواست میخریدم کارت و میزدم تو صورت فروشنده می گفتم هر چقد قیمتشه بکش ......... ای خدا میشه یه همچین کارت بانکی بهم بدی ؟؟؟؟؟؟ عایا میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه روز که حوصلم سر رفته بود کرم درونم گل کرد(الان میگین مگه کرم هم گل میکنه؟آره گل میکنه) زنگ زدم 118 یه خانونه جواب داد گفتم شماره مایکل فارادی رو میخوام خانومه قط کرد
دوباره زنگیدم یه خانوم دیگه ور داشت گفتم شماره ادیسون رو لطف کنید
اونم یه شماره داد عاغا ما هم زنگیدیم
یکی ور داشت گفت تیمارستان ابن سینا بفرمایید؟
من:@@@@@
ابن سینا:#######
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:23
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که برا یه بارم که شده این ایرانسل لهنتی بهم اس نده(اغا الان فهمیدین خط من ایرانسله؟)اخه من میخوام تنها باشم کیو باید ببینم!!!!!!فقط در ادم شور و شعف ایجاد میکنه که یکی بهت اس داده بعد میبینی مزاحم همیشگیت بله ینی اقای ایرانسله.(اره داداش من میدونم ایرانسل پسره)خخخخخخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
بعضى وقتا
دلت میخواد بخندى نمیتونى
دلت میخواد گریه كنى نمیتونى
دلت میخواد ساكت باشى نمیتونى
دلت میخواد داد بزنى نمیتونى
... دلت میخواد دوست باشى نمیتونى
دلت میخواد دشمن باشى نمیتونى
دلت میخواد فكر كنى نمیتونى
دلت میخواد بى تفاوت باشى نمیتونى
دلت میخواد برى نمیتونى
... دلت میخواد بمونى نمیتونى
دلت میخواد به یاد بیارى نمیتونى
دلت میخواد فراموش كنى نمیتونى
دلت میخواد زندگى كنى نمیتونى
دلت میخواد بمیرى نمیتونى
بعدش هى بهت میگن درست میــــــــــــــــشه.
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 18:35
+6
ramin
ramin
در CARLO
من موندم این صدای پشه ها واقعا صدای بال زدنشونه ...
یا لوس بازیشونه ...
دارن با دهنشون صدای هلیکوپتر در میارن !!!
به قیافش نمیخوره این صداها !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 15:30
+9
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
به مردایرانی میگن نمازمیخونی،میگه عادت ندارم،میگن روزه میگیری،میگه طاقت ندارم،میگن زن صیغه میکنی، میگه آره بابا،دیگه کافرکه نیستم؟{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 14:53
+8
AmiR
AmiR
کی دلش خونه
کی عشقش فروختشش
کی از خدا هرچی میخوادش خدا بر عکسشو بهش میده و خدا اگه بندشو دوسداره اونو بهش برگردونه
من هیچ خیری از زندگی ندیدم
انقد دلم خونه انقد داغونم خدا میدونه باهام چیکار کرده
بد داغونم کرده{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 12:23
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ