یافتن پست: #میخ

Alireza
Alireza
فقط يه ايراني ميتونه وقتی از یک چیزی اعم از شخص یا شغل یا قومیتی ضربه ای میخوره، دیگه نظرش در مورد همه اونجوری میشه!
مثلا دخترا همه بی احساسن. پسرا همه خائنن. اصفهانی ها همه خسیسن. موتور سوارا همه بی فرهنگن{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:05
+8
ronak
ronak
گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم:
من رفتم ؛ باهات قهرم ، دیگه تموم ! دیگه دوستت ندارم .....
وچقدر دلم میخواهد بشنوم:
کجا بچه لوس !؟ غلط میکنی که میری ..... مگه دست خودته ؟
رفتن به این راحتی نیست !
اما .... نمیدانم چه حکمتیست که آدمی ؛ همیشه اینجور وقتها
میشنود :
به جهنم ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:18
+6
saman
saman
درود بر همگی
میخوام 1 حالی بهتون بدم 1کی از متنامو بزارم براتون شاید نفهمید ولی باید بفهمید میفهمید چی میگم؟
میگه که : شدم 1 زنجیری دیوونه ی احمقو دیگه ام خوب دردی نیست که نشه درک کرد
تو راهم سختی پیش بوده او سعی کردم . گرچه گنجی نبود که بشه کشف کرد
رو دنیا شکی نیستو میشه شر کرد باش. هرچند مردی نیست که بشه جنگ کرد
همه چی واضحه.تو روزم میشه درد و دید. پس دیگه عهدی نیست که باشیم شبگرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:15
+1
saman
saman
بچه ها نزدیک عید لایک {-20-}میخام
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:08
+3
Alireza
Alireza
اینجا ایران است :
کارت شارژیو که مغازه دار4700میخره و ما 5500میخریم و 4900 شارژ میکنه بهش میگن 5000 تومنی !!!
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1390/12/27 - 10:30]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:30
+5
Alireza
Alireza
تنها ایرانیان که وقتی میخوان از خیابون رد شن به جا اینکه به چراغ عابر نگاه کنند
به ماشینا نگاه میکنن که کی خلوت میشه سریع رد شن!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:12
+7
Alireza
Alireza
یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده

اینه که این آتشنشان های محترم ،

چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریت

مجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان پایین؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 09:39
+6
hadith
hadith
گفتی مسافری و من آنقدر عاشقم که سال هاست نماز دلم را شکسته میخوانم …
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:45
+5
-1
benyamin
benyamin
کاش حوله ای بودم آویزان به میخ ، تا هرروز صبح قبل از همه صورتت را می بوسیدم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:46
+4
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
درست زمانی‌ که میخوای بخوابی ، کل اثاثیه خونه قلنجشون می‌شکنه که حس کنی‌ کسی‌ تو خونه است !
آخرین ویرایش توسط mehrshadkabiri در [1390/12/27 - 00:29]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:27
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ