Alireza
یعنی نمیخواد کسی از تیمش دفاع کنه
ronak
روزی خاطره میشوم برایت
بی آنکه بدانی زمانی بوده ام ،
همیشه زود فراموش میشوم !!!
maryam
دلم گرفته ازآدمایی که میگن دوستت دارم اما معنی شو نمیدونن ازآدمایی که میخوان مال اونا باشی اما خودشون مال تونیستن،از اوناییکه زیر بارون برات میمیرن وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره.
maryam
صدایت در گوشم زمزمه میشود و نگاهت در ذهن مجسم
ولی من تو را میخواهم ، نه خیالت را . . .
.
.
آرزویم این است ...
نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آن که تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها میگردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه، که دلت می خواهد
سال نو بر همه مبارک
ronak
و من به ♥ تو ♥
نگاه میکنم
و یادم میرود
از ♥ تو ♥ چه میخواستم
برای خودم !
عظمت ♥ تو ♥
مرا غرق میکند