یافتن پست: #میخ

milad
milad
فقط تو ایرانه که وقتی میخوائیم به یه مهمان تعارف بکنیم که تو خونمون راحت باشه
میگیم پا شو شلوارتو در بیار…
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 17:02
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ
مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ
مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را
برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ایامتان به کام
تا اطلاع ثانوی خدانگهدار{-41-}
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:16
+10
ramin
ramin
زمستانی سرد کلاغ غذا نداشت تا جوجه هاشو سیر کنه گوشت بدن خودشو میکند و میداد به جوجه هاش میخوردند زمستان تمام شد و کلاغ مرد! اما بچه هاش نجات پیدا کردند و گفتند: آخی خوب شد مرد, راحت شدیم از این غذای تکراری! این است واقعیت تلخ روزگار ما!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:05
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
هر بامداد آهویی از خواب بر میخیزد و میداند که از تند ترین شیر
باید تندتر بدود ، وگرنه کشته خواهد شد
هر بامداد شیری از خواب بر میخیزد و میداند ار تند ترین آهو
باید تند تر بدود ، وگرنه از گرسنگی خواهد مرد
فرقی ندارد آهو باشی یا شیر ، آفتاب که برمیآید آماده دویدن باش . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:01
+10
reza
reza
هیچکی از رفتن من غصه نخورد
هیچکی با موندن من شاد نشد
وقتی رفتم کسی قلبش نگرفت
بغض هیچ آدمی فریاد نشد

وقتی رفتم کسی غصش نگرفت
وقتی رفتم کسی بدرقم نکرد
دل من میخواست تلافی بکنه
پس چشه هیچ کسی عاشقم نکرد


وقتی رفتم نه که بارون نگرفت
هوا صاف و خیلی هم آفتابی بود
اگه شب میرفتم و خورشید نبود
آسمون خوب میدونم مهتابی بود

دم رفتن کسی گفت سفر بخیر
که واسم غریب و نا شناخته بود
اما اون وقتی رسید که قلب من
همه آرزوهاشو باخته بود

چهره هیچ کسی پژمرده نبود
گلا اما همه پژمرده بودن
کسائیکه واسشون مهم بودم
همه شاید یه جوری مرده بودن

وقتی رفتم کسی غصش نگرفت
وقتی رفتم کسی بدرقم نکرد
دل من میخواست تلافی بکنه
پس چشه هیچ کسی عاشقم نکرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:54
+5
mah3a
mah3a
شمایی كه قوز كردی جلوی صفحه مانیتور !
.
.
.
.
.
بله با شمام...
عزیــــــــــــــــزم ، صاف بشین !
آ باریکلا..
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:47
+7
sasan pool
sasan pool
نگاه کن ماشین ها رو حال کن عشق من هستن.{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:11
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خیلی مهم...{-2-}
توجه توجه{-21-}
الان 8 نفر آن لاینیم ولی سکوتی حکمفرماست که ادم دلش میخواد بخوابه!!!
توزیع پتو و بالش دم در یونی...هر چه سریعتر مراجعه کنید تا ظرفیت تکمیل نشده{-8-}
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:04
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
فدای همتون که عاشقتونم...سلااااااااااااااااااااااام
26 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 12:52
+9
milad
milad
مسیج دختر : سلام عزیزم
پسر : سلام عشقم ...(sending failed)
دختر : عزیییزم ؟!
پسر : بله بله ! من اینجام ، اس قبلیم نرسید؟ (sending failed)
دختر : عزیزم؟میخوای منو بپیچونی ؟؟ (
پسر : نه عسلم! من که دارم جوابتو میدم! (sending failed)
دختر : باشه ، این رابطه تمومه! دیگه زنگ نزن!
پسر : لعنتی ! برو به جهنم! (message send!!!)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 12:21
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ