یافتن پست: #میخ

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
نه مهربانی تو را میخواهم ، و نه دلسوزی های تو را
نمیبخشم آن قلب بی وفای تو را
بگذار در حال خودم باشم
به تنهایی بیشتر از تو ، نیاز دارم
پس بگذار با تنهایی تنها باشم
در خلوت خویش با غمها باشم
نمیخواهم دوباره بازیچه دست این و آن باشم
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:08
+11
مهراوه
مهراوه
اعتراف میکنم
نمیدونم این تلنگر زدن یعنی چی و به چه دردی میخوره؟{-28-}
واقعا یعنی چی؟{-28-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 01:18
+8
مهراوه
مهراوه
من یه خواهر دارم یک سال از خودم کوچکتره..بچه که بودیم همیشه لباسهای شبیه به هم میخ[!]م مثل دوقلوها
راهنمایی که میرفتم یه لباس داشتم عکس میکی موس روش بود.عاشق این لباسه بودم
یه روز که شسته بودمش روی طناب که پهنش کردم یهو باد اومد و بردش
من هم بدون هیچ عذاب وجدانی بلوز خواهرمو برداشتم و گذاشتم توی کمد خودم!
خواهرم خیلی گریه کرد از گم شدن بلوزش ولی من که عذاب وجدان نداشتم{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 00:33
+3
مهراوه
مهراوه
اعتراف میکنم
وقتی توی خونه تنهام و میخوام برم دوش بگیرم تلویزیون رو با صدای بلند روشن میذارم.
نه اصلا هم نمیترسم{-53-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 00:29
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
khabam ya bidar shabake 2 dare music video az babak jahan bakhsh pakhsh mikone oonam dooset daram
10 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 00:08
+5
ALI SHABAN
ALI SHABAN
وااااااااااااای دل تو دلم نیست 9 ساعت دیگه میخواد سال تحویل بشه{-45-}.تو پوسته خودم نمیگنجم !!!{-45-} امیدوارم که همه ی دوستان سالی پر از شادی و سربلندی داشته باشن.{-26-}
{-35-}{-35-}{-35-}اینو یادتون نره که من همیشه همتونو خیـ ـ ـ ـلی دوست دارم {-35-}{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 23:25
+7
-4
danial
danial
فاجعه ی رفتن من چیزی را تکان نداد
هنوز هم چای میخورد، هنوز هم سیگار می کشد،کار می کند،قدم می زند . . .
هنوز هم هست،اما!
تلخ تر ،تنهاتر ،بی اعتمادتر{-38-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 10:57
+8
مهسا
مهسا
من ایده آلیست نیستم،... باور کن نیستم،
چیزی که میخوام اصلا بزرگ و آرمانی نیست!
یه چیز ساده میخوام.... آرامش!
بفهم... خسته م از اینهمه دلتنگی
به قول تو بی مورد اما بنظر خودم منطقی
که نه کم میشه نه تموم.
دلتنگ حضور آدمیم که منو برای خودم بخواد،
منو دوست داشته باشه
با تمام خصلت های خوب و بدم...
آدمی که وقتی غمگینم
دوستانه سرمو روی شونه هاش بگیرهه
و با مهربونیش آرومم کنه
کسی که با یه نگاه مهربون و عمیقش
غم عالم از یادم بره
و با یه لبخند مطمئنش دلم پر بشه از باور؛
کسی که شبها آخرین کارش گفتن شب به خیر باشه
و اولین کارش بعد از بیداری فرستادن
یه صبح به خیر از ته دل!!!
کسی که از ته دل تمام این کارای ساده رو برام بکنه
نه برای ......
اینا واقعا ایده آلیست بودن رو می رسونه؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:29
+7
مهسا
مهسا
خدایا ........
من تظاهر و پنهان کاری بلد نیستم.
به بزرگی خودت قسم که نمیخوام هم بلد باشم.
خدایا دنیای سومی هم داری
که بتونم اونجا آزادانه خودم باشم ؟!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:20
+7
ronak
ronak
هی لعنتی
صدایت را از گوش من پس بگیر ...
من به گریه هایم نان قرض میدهم که التماس تو را نکنند ....
تا تو از پیش آبرویم نروی ........
این روز ها که میخواهی بی اجازه از چشمان من بیفتی ....
به تمام آنها که در بیرون ِ من در رفت و آمدند بگو :
حقیقت و حقارت از یک حرف مشترک شروع میشوند
اما من با کسی جز بی کسی هایم حرف مشترک ندارم .......
من دسته گلی هستم که خدا به آب داده (نه پدر)
تا تعادل این کره خاکی
زیر پای دلقکی هایش بر هم نخورد ..............
بگذار همان کودکی هایم را قرقره کنم ....
و دست دست کنم .... تنها پاستیل به جا مانده از کودکی هایم را
که تا دهان میبرمش..... گریه ام میگیرد
مبادا آخرین خاطره ی دختر ِ کودکیهایم را خورده باشم.........................
.
.
.
خطاب به تمام آنها که در بیرون ِ من در رفت و آمدند :
لطفا مرا هر کجا که دیدید آدم حساب نکنید ....
اما بگذارید
بی کسی ام دوباره مرا به نام کوچکم صدا بزند ....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 01:10
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ