بیشتر دلم یه لبخند میخواد
یه لبخند صاف و ساده
یه لبخندی که کلی حرف پشتش نباشه
یه لبخند که اگه هست
بیشتر از یکی نباشه...
یعنی کی می تونه چنین قولی
به کسی بده، که توی زندگیش
فقط همین یه لبخند باشه ...
این یعنی چی که من این همه اسم توی لیست دوست هام دارم ولی فقط 43 تا لایک پروفایل؟!!!!
.................
میتونید باز نشرش هم بکنید تا همه مطلع و اگاه بشن
خدایا چی میشه عمو ی من هم بره خارج؟
قول میدم خودمو لوس نکنم و زود قبول کنم عیدی رو
خدا جون عمه ها و عموها و خاله ها و دایی هام رو میشه با هم بفرستی خارج؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1390/12/29 - 01:18پشت دره خوراک کامپوتره
1390/12/29 - 18:03ایولا...

1391/01/3 - 02:35میبینم که شما هم اره!!!!