یافتن پست: #میخ

fowkes
fowkes
داش ساسان بستگیبه خودت داره اما تو مقایسه ماشینایی که گفتی 405 از همه بهتره(از نظر هزینه نگهداری,تو دسترس بودن لوازم یدکی و...) ولی اگه تو قید بنزین و نمیدونم هزینه نگهداری ماشین نیستی اصلا شک نکن و یه ماشین پهن آمریکایی بخر
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 00:11
+3
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
ها ردی:میخوام ازدواج كنم
لورل:با كی؟
هاردی:معلومه دیگه,با یه زن.مگه تو كسیو دیدی كه با یه مرد ازدواج كنه؟
لورل:اره
هاردی:كی؟
لورل:خواهرم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:51
+6
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
جواب منطقی اکثر پدرهای ایرانی در مقابل اجازه گرفتن فرزندانشان برای انجام کاری
1) اگر قبلا کسی آن کار را انجام نداده باشد : آخه کی تاحالا همچین گهی خورده که تو میخوای بخوری ؟
2) اگر قبلا کسی آن کار را انجام داده باشد : حالا هرکی هر گهی خورد تو هم باید بخوری ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:48
+5
milad
milad
پسر باس ته ریش داشته باشه،
پیرهن مردوونه بپووشه،
آستینشو تا آرنج بزنه بالا،
قدش هم انقد بلندتر از دووس دخترش باشه،
که وقتی دختره میخواد بووسش کنه بره روو نوک ِ پنجه ..!
افتاد ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:57
+1
ronak
ronak
دارم باری دیگر
متولد میشوم........... !

میخواهم این بار
تنها
از آن ِ تو باشم............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:49
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
حالا میفهمم وقتی نخواهی کسی ، یا چیزی را ببینی ..یعنی چـــــــــــــه ؟! معنی خوبی ندارد.... دلم برای روزهایی که هنوز دلم میخواست که ببینمش.. تنگ شده... آدم بدی شده ام .... مثل او که مدتها پیش آدم بدی شد..... دیگر برایم فرقی ندارد ... به قول خودم : مهم نیست ..............!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:16
+1
aliakbar
aliakbar
@tamanna سلام کدوم دانشگاه میخونی ؟ من میخوام باهات اشنا بشم اگه تو هم میخوای بیزحمت یه زنگ بزن 09381744859 اگه اشغال بود چند ساعت دیگه بزن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 18:18
-4
ronak
ronak
هیچوقت نفهمیدی اما
مرا به لمس تنت حاجت نبود
تنها گوشه ای از قلبت را میخواستم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 18:18
+4
سحر
سحر
بنده همیشه بعد ظهرا وقتی میخوام کره مربا بخورم اینطوری میشه :(
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 17:41
+5
Behdad
Behdad
و اما خبر مهم
طی پرسه زنی در دانشگاه دیدم سرو صدا میاد از نماز خونه فاز 3 طبقه هم کف!
رفتم دیدم مهندسا با اینکه نمازخونه پسرا پنجره داره و نور داشت به فکر ایجاد پنجره کشویی بودن تا هنگام نماز جماعت نماز خونه پسرا دخترا بهم دید پیدا کنن!
دوا سر این بود این ستون ساختمون مزاحمه و نرفته بودن انور تر بکنن!
گارگره گفت ببرم ستونو؟ {-18-}{-18-} فاز 3 میخاست خراب کنه
مهندس گفت نه اما چیکار کنیم! خلاصه قرار شد همینجوی پنجره نصب کنن خلاصه جاش کردیم!
تو عکس سمت چپ قسمت دخیهای نماز خونه و سمت راست خابگاه پسران!

2روز در هفته میرم! پر سوژه نمیشه کلی نخندیم! {-42-}
آخرین ویرایش توسط BEHDAD در [1390/12/21 - 17:02]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:57
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ