milad
پسر باس ته ریش داشته باشه،
پیرهن مردوونه بپووشه،
آستینشو تا آرنج بزنه بالا،
قدش هم انقد بلندتر از دووس دخترش باشه،
که وقتی دختره میخواد بووسش کنه بره روو نوک ِ پنجه ..!
افتاد ؟
ronak
دارم باری دیگر
متولد میشوم........... !
میخواهم این بار
تنها
از آن ِ تو باشم............
*elnaz* *
حالا میفهمم وقتی نخواهی کسی ، یا چیزی را ببینی ..یعنی چـــــــــــــه ؟! معنی خوبی ندارد.... دلم برای روزهایی که هنوز دلم میخواست که ببینمش.. تنگ شده... آدم بدی شده ام .... مثل او که مدتها پیش آدم بدی شد..... دیگر برایم فرقی ندارد ... به قول خودم : مهم نیست ..............!
ronak
هیچوقت نفهمیدی اما
مرا به لمس تنت حاجت نبود
تنها گوشه ای از قلبت را میخواستم !!
پس همون دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
1390/12/22 - 22:08البته عذر میخوام
نه بابا راست میگی.

1390/12/22 - 22:08چشمتون رو از لیموزین من بردارید


1390/12/28 - 07:38اوه با این سلیقه هاتون
آخه پینگ پونگم شد فوتبال؟؟؟؟؟؟؟؟/





1390/12/28 - 12:24 ( لايک توسط 1 کاربر )

1390/12/28 - 12:56