یافتن پست: #میخ

ronak
ronak
این لحظه ها دلم تکیه کردن میخواهد...
به یک آغوش!!
آغوش بی پروا!!
که زنانه هایم را به او بسپارم...
آغوشی که برای همیشه ازآن او باشم...
تا ته ٍ هستی..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:58
+3
ebrahim
ebrahim
دیشب داشتم درس میخوندم تو اتاقم که یکی تو کوچه یه ترقه (از این سیگارت ها) در کرد!
2 دقیقه بعد یکی دیگه انداخت!!
دوباره بعد چند دقیقه یکی دیگه! هر دفه هم می ترکید صدای خنده چند نفر می اومد!!
دوباره یکی دیگه انداخت !!!
گفتم اینا آدم نمیشن باید جوابشونو بدم!!
... از 4شنبه سوری پارسال چند تا کپسولی از این خرکی ها نگه داشته بودم
رفتم رو پشت بوم هوا تاریک بود نتونستم ببینم کی وایساده!!
چشامو بستم یکی انداختم (بووووووووووووووووووووممممم)
برگشتم تو خونه! پشت سرم بابام اومد توو دیدم هی داره دهنشو بازو بسته میکنه و انگشتش تو گوششه!!!
گفتم شما تو کوچه بودی؟؟؟؟
گفت آره بابا با این احمد آقا وایساده بودیم چند تا سیگارت داشت انداختیم نمیدونم کدوم کره خری چی انداخت افتاد کناره پای احمد بیچاره نفسش بند اومد بردمش تا خونشون!!!!!!!!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:25
+6
ebrahim
ebrahim
از وزیر محترم مخابرات و ارتباطات میخوام یه چند تا سرعت گیر جلوی اینترنت بزاره !
امروز سرعت خیلی بالاست ، عادت نداریم !
يه وقت میزنیم به در و دیوار =)))) !!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:18
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
هرچقدر هم هویج میخورم باز هم..
چشم دیدن آدم بی معرفت را ندارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:51
+7
سحر
سحر
بگو ، چگونه پرواز کنم؟
پرواز میخواهم
بادبادکم را بدهید ...
میخواهم دل بکنم از این زمین
و وابستگی هایم
... اما نخ خیالم به تو گره خورده ،
تو بگو ، چگونه پرواز کنم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:48
+6
نیوشا
نیوشا
محسن چاوشی ، پرچم سفید [لینک]
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:38
+7
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
سلام بچه ها....یه بازی.....
من یه اسم میگم با آخر اسم قبلی اسم بگین
همه هم بلدین.
1.هر کس تونست باز نشر کنه
2.اگه میخای بازم اسم بگی بزا 5.6 نفر بگن بعدش بگو
3.لایکش یادت نره ها
از مرتضی شروع کنیم
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1390/12/22 - 12:11]
426 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 11:41
+21
-2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
‎.آیا میدانید تنها 5درصد از کسانی که مطالب ما را میخوانند لایک میزنند 95 درصد مابقی عینهو کلوخ چشم دار فقط نگاه میکنند و می خندند!؟!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 09:29
+1
Behdad
Behdad
اگه همه رفتن منم برم!
امشب میخام اخرین نفر باشم{-46-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 02:21
+4
ramin
ramin
آخه کی بجز علی کریمی محبوب ترین بازیکن جهانه هان بچه شما بگید
25 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 01:19
+5
-3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ