یافتن پست: #میخ

Danial
Danial
دلم کسی را میخواهد، که نابینا باشد
خط بریل بداند
فصل به فصل
تنم را بخواند
...بازی های ادبی ام را کشف کند
... ... ...دستش را بگیرم
بازو به بازو
دنیا را برایش تعریف کنم
چشمش شوم
و تمامی زشتی های جهان را
برایش

از قلم بیاندازم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:15
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
{-21-}
این خانم خانومه امد...
سلام عزیزانم...سلام دلبرانم{-41-}{-35-}
17 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 09:52
+3
Danial
Danial
به چه میخندی تو ؟؟؟
به مفهوم غم انگیز جدایی ...؟ به چه چیز...؟
به شکست دل من یا به پیروزی خویش...؟

به چه میخندی تو ؟؟؟
... به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد...؟
یا به افسونگری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد...؟

به چه میخندی تو ؟؟؟
به دل ساده من میخندی ... که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست...؟
خنده دار است... بخند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 09:14
+4
مهسا
مهسا
راستی یکی از دغدغه های دوران کودکی من این بود که “نخ” وسط نبات چی کار می کنه آخه؟{-7-}{-36-}
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 01:31
+6
مهسا
مهسا
تا حالا دقت کردین وقتی برمیگردیم خونه و میخوایم اون چیزی رو که جا گذاشتیمُ برداریم ، با زانو و با زحمت زیاد میریم تو خونه که فرش کثیف نشه ولی برگشتنش خسته می شیم با کفش از رو فرش رد می شیم ! {-36-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 01:13
+6
Behdad
Behdad
آخرین ویرایش توسط BEHDAD در [1390/12/23 - 00:33]
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 00:32
+5
Behdad
Behdad
وقتی زنی عــاشـق میشود،دستــِـ خـودش نیستــ ؛

بــا صـدای آرام صـحـبـتــ میکند . . .عـشـوه هـایـش بـیـشـتــر میشود . . .

حـسـادت زنــانــه میکند . . . چـون نمیخواهد کـسی حـتـی بـــه عـشـقـش نـگاه کـنـد،

هـمـیـشــه میگویـــد تــــو مــال مــن هـسـتـی !

دوستــ دارد عشقش، از پشتــ ، دستانش را دور بـدنـش حـلـقـه کند، گـردنش را بـبوسـد

... ... چشمانش خــُـمـار میشود.به آرامی گـوشـه ی لـبـش را گـــاز میگیرد . . .

صدایش میلرزد، زیر لب میگوید دوستـتــ دارم !

زن میداند کــه وجودش با عشق کامل تر میشود و بــا بــوســـه ای عاشقانــه بــه اوج آرامــش میرسد . .
آخرین ویرایش توسط در [1390/12/23 - 09:17]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 00:08
+4
sasan pool
sasan pool
*کمپوت باز کردیم بخوریم ، به مامانم میگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده ...میگه : آره
میگم : بریزمش دور ؟
میگه : نه بزار تو یخچال بابات میاد میخوره !!!!{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:52
+3
benyamin
benyamin
تا حالا دقت کردین وقتی برمیگردیم خونه و میخوایم اون چیزی رو که جا گذاشتیمُ برداریم ، با زانو و با زحمت زیاد میریم تو خونه که فرش کثیف نشه ولی برگشتنش خسته می شیم با کفش از رو فرش رد می شیم !
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:50
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
بچه هاااااا داریم نابوود می شیم.............{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
33 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:29
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ