یافتن پست: #میخ

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
جواب سوالم تو باشی اگر..
ز دنیا ندارم سوالی دگر
...........................
که من پاسخی چون تو میخواستم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:53
+7
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
سلامتیه اون پسری که . . .
۱۰ سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت . . .
۲۰ سالش شد باباش زد تو گوشش هیچی نگفت . . .
۳۰ سالش شد باباش زد تو گوشش زد زیر گریه . . .
باباش گفت چرا گریه میکنی ؟
گفت : آخه اونوقتا دستت نمیلرزید . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:45
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
میخوایم بریم خونه جدیدمون ، مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم ؟!
میگم: پَ نه پَ راست کلیک کن ، کات شون کن ، برو تو خونه جدیده پیست کن !
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:19
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
تو اتوبان داشتم با ۱۶۰ تا سرعت میرفتم ، کنترل نامحسوس ناغافل خفتم کرد ، زدم کنار، طرف گفت : کارت ماشین گواهینامه ، مدارک رو بش دادم گفت : این گواهینامته ؟ گفتم پَ نه پَ این علامت مخصوص حاکم بزرگ می تی کمانه ،احترام هم نمیخواد بذاری، فقط جانه هرکی دوست داری مارو بیخیال شو ! یه لبخنده ناجوری زد گفت : این که اعتبارش تموم شده ، تمدیش نکردی ، نه ؟ گفتم چی ؟ گواهی نامه رو میگی ؟ گفت پَ نه پَ علامت مخصوص حاکم بزرگو میگم ، حاکم بزرگ پاشو مهر نکرده ! جناب سروان بشینید کناره آقای می تی کمان ، ماشین رو ببرید پارکینگ !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:16
+3
maryam
maryam
سنگسارم می کند

لبخندهای ماسیده ات

درون قاب...

گلویم را فشار می دهد

هجوم نبودنهایت ...

میخواهم از تو بنویسم

دهانم پر از حرفهای نا گفته است

اما حیف که با دهان پر...

نمی شود حرف زد!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:50
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
این سامان گلریز اومده شبکه سه
میگه میخوام یه ساندویچی آموزش بدم که دانشجوهایی که تو خوابگاه هستن و فر ندارن روی همون گاز کوچیک بتونن تهییه کنن

حالا مواد اولیه اش چی بود:
گوشت بوقلمون دودی
... ... پنیر پیتزا
نون تست
مرتیکه دانشجو ندیده....
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:28
+8
ronak
ronak
فقط این قد به عید مانده......
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:27
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خدایا شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر...
خدایا واقعا شکرت!
چه دنیای جالبی برای ما آدما ساختی... همه میخوان ما رو از هم جدا کنن. همه شش دانگ حواسشون به ماست که یه موقع همدیگرو نگاه نکنیم... یه وقت گوشیم دستم نباشه که دارم باهاش حرف میزنم...
خدایا شکرت... با این آدمها و این همه درد و غصه. شکرت. بازم شکرت.
یعنی اگه ما از هم جدا بشیم خیال همه راحت میشه؟؟؟...شکــــــــــــــــــــــــــــــــــر
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:13
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
آشپزی از کودکی!!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:10
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
خدایا! تمامی آنچه برای سال جدید از تو میخواهم،یک حساب بانکی چاق و چله است و یک هیکل باریک،لطفا اینها را مثل سال قبل با هم اشتباه نگیر!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:02
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ