یافتن پست: #میخ

fowkes
fowkes
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:52
+3
ronak
ronak
بچه ها به کسی نگین من امشب میخوام اورانیوم غنی شده بترکونم...{-11-}
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:49
+7
ronak
ronak
خوش به حالتان
ما ایرانی ها در دلمان ماند عشقمان را بدون ترس با چشم بسته آرام بوس کنیم!
ما بر دلمان ماند لحظه ای کسی را که دوس داریم از ته دل در آغوش بگیریم
داغ خیلی چیزها بر دلمان ماند ماند ماند!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:32
+3
*vorojak*
*vorojak*
مردی و مردانگی افسانه شد.............!!!
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:28
+6
mehdy
mehdy
با همه چیز در آمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو
که در انزوا ماندن نه سخت است و نه با ارزش
دکتر علی شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:21
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﻬﺎﯼ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺩﻟﯽ ﻭﻟﮕﺮﺩ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﻭ ﺁﻭﺍﺯﻡ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ ﺳﮑﻮﺗﯽ ﺳﺮﺩ
ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻣﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺗﺐ ﮐﻨﺪ ﻗﻠﺒﺖ
ﻭﻟﯽ ﺣﺘﯽ ﻧﭙﺮﺳﯿﺪﯼ ﺩﻟﺖ ﻫﻤﺪﺭﺩ
ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:25
+2
ramin
ramin
کسى که کردارش او را به جایى نرساند ، افتخارات خاندانش او را به جایى نخواهد رسانید . . .
11 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 11:19
+6
Danial
Danial
فرق زمین خوردن دخترا و پسرا !!!
پسر در حال دویدن...
زااااارت (صدای زمین خوردن)

رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ، پاشو گمشو! (شپلخخخخخ "صدای پس گردنی";)
... ... یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!
یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!
________________
دختر در حال راه رفتن...
دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)

رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای...
یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟
یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من!
من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:45
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
امروز می خوام از اینا ول بدم وسط خیابون
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:40
+6
-1
Danial
Danial
لحظه قشنگیه وقتی اونی که عاشقشی از پشت بغلت میکنه...
دستاشو حلقه میکنه دورتو..
نفسای گرمش میخوره به گردنت و آروم زیره گوشت زمزمه می کنه : " دوستت دارم
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:21
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ